Hotel Columbia

Meer hotelinfo

60 reviews over Hotel Columbia

• 9Neeltje8802-08-2013

Klein maar leuk hotel

Het hotel was erg leuk, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, niet heel veel keus maar wel goed. Het dakterras was erg leuk!

• 10Marina26-12-2012

Geweldig Hotel

Geweldig knus Hotel schone kamers en zeer vriendelijk personeel Was hier samen met mijn moeder en hebben een fijn weekend gehad Ontbijt buffet klein maar was vanalles lekkere cappuchino Je kan Gratis diverse kussens bestellen voor stress hoofdpijn rugpijn! fijne bedden. S avonds niet veel te doen in Hotel je kan boven nog iets drinken maar goed in Rome zelf is vanalles te beleven. Alles is goed te doen met de Metro,het was zelfs voor ons duidelijk en we zijn overal gekomen.....hihi terwijl wij normaal mensen van de taxi zijn! We hebben erg genoten en als we terug gaan naar Rome is dit zeker in dit Hotel.....

• 9Geja12-12-2012

Prima kwaliteit voor een prima prijs

Vlak bij station Termini en metro, leuk hotel met ruime, schone en warme kamer. Uitstekende bedden (twee ruime boxsprings). Ruime badkamer met iedere dag schone handdoeken. Slechts 1 minpuntje: de föhn is waardeloos. Alle bezienswaardigheden op loopafstand, maar de metro is ook handig. Ontbijt is prima, alleen wat aan de zoete kant. Kortom: een aanrader!

• 9Mightyflea27-10-2012

Uitstekend hotel om Rome te zien!

Uitstekend hotel waar we onze 5-daagse trip naar Rome hebben doorgebracht. Schone kamer, uitstekend en uitgebreid ontbijt op het mooie dakterras. Zeker een aanrader! De bestelde Roma passen lagen netjes klaar bij de receptie. Nog een restauranttip: "Le 2 Colonne" aan de Via Liberiana 18 / Via Paolina 3. Op loopafstand prima eten met een zeer vriendelijke dame in de bediening. Heerlijk buiten op het terras gegeten op de laatste avond. Een verademing na een aantal toeristenrestaurants met een veel mindere prijs/kwaliteit verhouding.

• 9jacqueline04-07-2012

Geweldige plek in hartje Rome!

Hotel Columbia* in Rome is een geweldig hotel. Wij zijn hier geweest voor onze huwelijksreis en het ligt op 5 min. lopen van station Termini, direct in het centrum bij de winkels en interessante plekken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en echt een aanrader. Daarnaast beschikt het hotel over een mooi dakterras, waar het heerlijk zitten is na een lange dag Rome. Ook is hier voldoende schaduw! Kortom echt een aanrader!!!!!!!!!!!!!

• 7Peter14-09-2011

Prima hotel

Vriendelijk personeel, goed bereikbaar vanuit Termini. Goede ligging t.o.v de bezienswaardigheden.

• 9Van Dijk31-08-2011

Geweldig!

Wat een geweldig hotel. Fijn dat er hotels zijn waar echt niets aan op te merken is! Vriendelijk personeel, geweldige kamers, elke dag schoonmaak, airco (die geen lawaai maakt), perfect ontbijt op het dakterras en uitstekende ligging. Slechts 5 minuten lopen van het Termini station. Hop on hop off bus stopt om de hoek.

Als we weer naar Rome gaan, gaan we zeker dit hotel weer boeken!

• 8Sandra08-07-2011

UItstekend!

Uitstekend hotel voor je citytrip naar Rome. Wij verbleven 4 nachten in dit hotel met goede centrale ligging. Vlakbij het station Termini (10 min lopen) en Via Nazionale (2 min. lopen) Afgezien van het Vaticaan ligt alles op loopafstand (20-30 min). Ook prima bus/metro verbindingen. Hop on Hop off bus stopt op de hoek, deze bus brengt je langs (bijna) alle bezienswaardigheden. Ook naar het vaticaan. De kamers zijn netjes en schoon. (incl airco, kluis, fohn, tv) Zeer vriendelijk personeel en uitgebreid, goed ontbijt met de mogelijkheid dit op het sfeervolle dakterras te nuttigen. Het hotel is rustig, je merkt absoluut niet dat het in het drukke centrum van Rome ligt.

• 9Suus07-06-2011

Prima hotel in hartje Rome

Begin juni 2011 hier 5 dagen verbleven. Prima hotel, zeer gastvrij en vriendelijk, elke dag schone handdoeken en schoon bed. Kamers niet groot maar voldoen uitstekend. Prima douche ook! Airco aanwezig. Perfect ontbijt op zonnig dakterras, waar je ook 's avonds als je thuiskomt nog een kop koffie/drankje kunt nemen onder de sterrenhemel. Goede ligging, 5 minuten van station Termini.

• 9Elly en Ger01-06-2011

Een uitstekend hotel voor een bezoek aan Rome

Een hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Plm. 300m van het station Termini. Alles in de stad is te lopen. Geen openbaar vervoer nodig gehad. Voor een stadshotel een redelijk ruime - en nette kamer. Met dicht raam en eventueel airco aan geen last van straatlawaai. Heel vriendelijk personeel. Een uitstekend ontbijt. Dit hotel is prima rechtstreeks te boeken. Kortom een uitstekende keus voor een paar dagen Rome. Indien ik weer naar Rome zou gaan dan neem ik zonder nadenken wederom dit hotel

5 tips over Hotel Columbia

• ellen, 07-08-2013

Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.

• Mightyflea, 27-10-2012

Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

• Brigitte, 26-01-2015

Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

0 vragen over Hotel Columbia

• De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette