9,6

58 reviews over Hotel Columbia in het Nederlands

fantastisch

de Beer
23-11-2015

centrale ligging en zeer schoon hotel

Gereisd Met vrienden in november 2015

Super hotel; Zeker een aanrader!

Edward van Leeuwen
11-5-2015

De algemene indruk van het hotel is in eerste instantie heel netjes en verzorgd. De kamers worden volgens strenge eisen schoongemaakt. Aangezien de kamers achterin het gebouw zitten, heeft men weinig tot geen last van het verkeer buiten.

Bij het ontbijt zijn de standaard dingen aanwezig: boterhammen, jam, muesli en zoete broodjes en donuts. De koffie word vers gezet en in potjes naar de tafel gebracht. De thee (het warme water) word ook in potjes geserveerd.

Het personeel is heel klantvriendelijk. Als je wilt weten hoe je ergens komt (lopend of met het OV) of gewoon een vraag hebt, zoeken ze het tot de puntjes voor je uit.

Vanaf het hotel is het ongeveer 20 minuten lopen naar het Colloseum en anderhalf uur naar het Vaticaan. Op 10 minuten loopafstand vind men het grote station Termini.

Conclusie: Ga je naar Rome en wil je een super 3 sterren hotel, ga dan naar Hotel Columbia

Gereisd Anders in mei 2015

Uitstekend hotel

Carinka Lambregts
19-3-2015

Prima ligging tussen centrum en oud Rome in, beide binnen 15 minuten loopafstand. Uitstekende service en goede tips van het personeel.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Forse bijbetaling voor gebruik WiFi / internet

Brigitte
16-11-2014

Dit hotel rekent forse bedragen voor het gebruik van internet/WiFi op de kamer. Toen we boekten wisten we dat voor gebruik WiFi bijbetaald moest worden. Dat doen we vaker, maar dat loopt zelden de spuigaten uit. Dit hotel rekent 10 euro per 2 uur per apparaat of 12,50 per dag per apparaat. Wij hadden 4 apparaten mee en gebruiken deze voor alles(zoeken van uitstapjes, restaurants, lezen van boeken, mailen en appen etc).De keuze was dus: of nauwelijks internet of 200 euro bijbetalen voor de 4 dagen die we er verbleven. Dat hebben we niet gedaan, want je verwacht als klant die Koning is wel enige service. We waren erg onthand, ook omdat in Rome nauwelijks WiFi is, zoals in andere wereldsteden wel: London en Berlijn hebben overal gratis WiFi. Overigens zei het hotel dat we een pakket zonder WiFi hadden geboekt. Via onze touroperator hadden we geen keuze, maar via andere touroperator kun je wel kamers met WiFi boeken. En veel andere hotels en zelfs bed & breakfasts bieden wel internet incl.

Gereisd Met partner in november 2014

Fantastisch hotel

Lisa
31-8-2014

Het was een geweldig hotel, heel erg vriendelijk personeel. Vonden niks teveel gevraagd echt super service. Ik heb het ontbijt een 8 gegeven want dat kan wel wat uitgebreider en de broodjes waren soms welleens uitgedroogd. Bedden werden weer netjes gemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Je spulletjes worden ook netjes bij elkaar gelegd(zoals boekjes). Kan zijn dat je dat niet prettig vind. Ik heb eigenlijk voorderest niks negatiefs te zeggen over dit hotel. Ik zou dit hotel iedereen willen aanraden, voor deze prijs is dit echt geweldig hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Ideale plek voor bezoek aan Rome

Maria
12-5-2014

Centraal gelegen hotel, vlakbij station Termini. Hoewel deze wijk bekend staat om criminaliteit is het in de buurt van het hotel veilig. Klein hotel met super vriendelijk personeel. Behulpzaam en altijd bereid om je wegwijs te maken. Personeel op de 5e etage eveneens vriendelijk en zij zorgen voor een ontspannen momentje tijdens het ontbijt. Heerlijk zonnig terras. Ontbijt uitgebreid, iets te veel zoetigheid, maar het is allemaal even lekker. Capuccino heerlijk. Ruime kamer met bad en airco. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Van het lawaai op straat geen last. Voor een volgend bezoek aaan Rome, komen wij hier zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2014

Geweldig hotel

M. van der Kleij
15-4-2014

Alles klopt bij dit hotel. - prettige kamer met bad - ontbijten op het terras - vriendelijk personeel

Gereisd Anders in april 2014

super hotel

gitmans
7-9-2013

Een hotel zoals een hotel hoort te zijn. Hotel Columbia is een gezellig klein hotel met een heel centrale ligging. Al het personeel is super vriendelijk en heeft goede tips mbt bezienswaardigheden en restaurants. De kamers zijn super schoon. Je kunt heerlijk ontbijten op het dakterras en ook s'avonds na een drukke dag is het er lekker bijkomen van de drukte. Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Perfecte service

ellen
7-8-2013

Hotel ligt op 300 mt vanaf station Termini, goed bereikbaar vanaf vliegveld. Aan de buitenkant ziet het hotel er niet zo gezellig uit maar is dat van binnen wel! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer met airco. Schoon! Elke dag schone handdoeken. Korte stevige bedden. Pillow service (vraag om de latex). Dakterras voor het ontbijt wat uitgebreid maar vooral ook zoet is. Heerlijke cappuchino

Gereisd Met partner in juli 2013

Klein maar leuk hotel

Neeltje88
2-8-2013

Het hotel was erg leuk, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, niet heel veel keus maar wel goed. Het dakterras was erg leuk!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

• De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.