Hotel Columbia

Hotel Columbia
9,6

5 tips over Hotel Columbia

B. Groenewegen, 15-3-2016
Tip als je via het hotel kaarten voor Vaticaanstad en Sixtijnse Kapel reserveert, reserveer voor zo vroeg mogelijk op die dag, later binnenkomen dan de reserveertijd kan altijd, eerder kan namelijk niet.
Edward van Leeuwen, 11-5-2015

Ga vooral eten bij Allessio. Hier serveren ze heerlijke pasta en pizza. De kaart is tevens zeer uitgebreid. Men kan er voor kiezen om buiten of binnen te eten. Als men buiten wilt eten, ga dan iets voorbij het bordje "change"(vanuit het hotel gezien)naar beneden. Voor binnen zit de ingang ongeveer schuin tegenover het hotel.

Ter prijsindicatie: voor 4 personen hoofd + nagerecht; 1 fles water en een halve liter huiswijn betaald men zo'n €60,-

Brigitte, 26-1-2015
Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

We hebben een aantal aanbieders voor Columbia voor je op een rij gezet:

ellen, 7-8-2013
Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.
Mightyflea, 27-10-2012
Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

We hebben een aantal aanbieders voor Columbia voor je op een rij gezet: