Hotel Columbia

61 reviews over Hotel Columbia

• 2019
    9Mir15-12-2019

Geweldig

Samen met mijn zoon toen 18 naar prachtig Rome. Hier gelogeerd 3 nachten... Hadden 2 persoonskamer geboekt. En een 3.persoons gekregen... Toch fijn als je dan ieder een eigen bed hebt... Top service op veel fronten... Altijd iemand aanwezig in de lobby

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Ria22-09-2019

Fantastische service

Samen met mijn dochter genoten van Rome. Heerlijk ontbijten op het dakterras met hele aardige en behulpzame bediening. Ook in de receptie altijd een vriendelijk woord. Mijn autosleutels in de kluis laten liggen. Na mijn belletje vanaf het vliegveld is er meteen gekeken. Na overleg is de sleutel keurig opgestuurd. Top service.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Ilona15-04-2019

Verborgen juweeltje

Schoon, super vriendelijk personeel. De lekkerste cappuchino van Rome was te krijgen... . . in dit hotel. Super centraal gelegen, genoeg restaurantjes in de buurt. Een echte aanrader in het enorme aanbod van hotels in deze stad. Als we nog eens terug gaan naar Rome, dan is dit weer ons hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Ilse28-03-2018

Aanrader voor een weekendje Rome

Een mooi hotel voor een weekendje Rome. Het ligt vlakbij station Termini en het is makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven. Vanuit het hotel ben je zo be Termini en vanuit daar kun je de metro of stadsbus pakken of een hop-on hop-off bus. In de buurt van het hotel zijn verschillende goede restaurants waar je goed kunt eten. Het hotel is niet zo heel groot maar alles zit er wel netjes uit en het personeel is zeer vriendelijk. Iedere ochtend kun je lekker ontbijten met eventueel als het lekker weer is een dakterras. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar zeer prima, ze hadden genoeg keus. De kamers zijn prima. Ruime kamer met twee persoonsbed of twee losse bedden, een loungebank, TV, kast met kluisje en een ruime badkamer met bad en douche in een. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in maart 2018

• 10Ilse Duinhouwer25-02-2018

Waanzinnig leuk ontvangst bij de receptie, mooie schone kamer met heerlijke bedden. Geweldig dakterras waar we dagelijks ons ontbijt aten, ruim ontbijtbuffet met het allervriendelijkste personeel. Gelegen op nog geen 10 minuten lopen vanaf het Termini treinstation. Reis en vlucht geboekt via touroperator.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9D.J.22-09-2017

Gastvrij hotel.

Je voelt je in het hotel direct thuis. Hulpvaardig personeel. Bij mooi weer prima ontbijt op het dakterras. Al het openbaar vervoer om 250 m. afstand. 24 u./dag receptie.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Marinde07-11-2016

Net hotel met vriendelijk personeel

Wij waren erg tevreden over het ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel en de kamer. De kamer was erg gedateerd, maar netjes en de badkamer zeer recent gerenoveerd. Helaas was bij terugkomst op de kamer een rooklucht te ruiken doordat op twee van de vier verdiepingen gerookt mocht worden. Met het openen van het raam en de afzuiging was dit snel verholpen.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Fam. Stuip29-09-2016

Uiterst vriendelijk personeel en uitstekend hotel.

Hotel redelijk centraal gelegen, met uitstekende verzorging. Bij een volgend bezoek aan Rome is dit beslist weer ons hotel.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Henny uit Leeuwarden25-09-2016

Gastvrij centraal gelegen hotel

Hotel is dicht bij station Termini gelegen. Vele historische bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aandachtspunt: de eerste etage is niet per lift te bereiken. Vanwege ons relatief lange verblijf van 9 nachten kregen wij een upgrade naar een grotere kamer op de tweede etage. Bij mooi weer is het mogelijk te genieten van het goede ontbijt op het dakterras. In de omgeving van het hotel zijn veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Leo Verhagen30-08-2016

Fantastisch!!

Heerlijk hotel vlak bij Termini( 5 minuutjes lopen vanaf station). Schone kamers met een goede airco. Spontane ontvangst door mensen achter de balie die perfect Engels/Duits spraken. Goed ontbijt op het dakterras op de 5e verdieping, ook als je na een dag lopen in Rome iets wilde drinken was dat een perfecte locatie en normale prijzen. Als we nog eens naar Rome gaan is dit in ieder geval ons hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

5 tips over Hotel Columbia

• ellen, 07-08-2013

Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.

• Mightyflea, 27-10-2012

Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

• Brigitte, 26-01-2015

Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

0 vragen over Hotel Columbia

Hotel Columbia info

• Aantal sterrenstersterster
    • De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette