9,6

58 reviews over Hotel Columbia in het Nederlands

Verborgen juweeltje

Ilona,
15-4-2019

Schoon, super vriendelijk personeel. De lekkerste cappuchino van Rome was te krijgen... . . in dit hotel. Super centraal gelegen, genoeg restaurantjes in de buurt. Een echte aanrader in het enorme aanbod van hotels in deze stad. Als we nog eens terug gaan naar Rome, dan is dit weer ons hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Aanrader voor een weekendje Rome

Ilse,
28-3-2018

Een mooi hotel voor een weekendje Rome. Het ligt vlakbij station Termini en het is makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven. Vanuit het hotel ben je zo be Termini en vanuit daar kun je de metro of stadsbus pakken of een hop-on hop-off bus. In de buurt van het hotel zijn verschillende goede restaurants waar je goed kunt eten. Het hotel is niet zo heel groot maar alles zit er wel netjes uit en het personeel is zeer vriendelijk. Iedere ochtend kun je lekker ontbijten met eventueel als het lekker weer is een dakterras. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar zeer prima, ze hadden genoeg keus. De kamers zijn prima. Ruime kamer met twee persoonsbed of twee losse bedden, een loungebank, TV, kast met kluisje en een ruime badkamer met bad en douche in een. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in maart 2018

Ilse Duinhouwer,
25-2-2018

Waanzinnig leuk ontvangst bij de receptie, mooie schone kamer met heerlijke bedden. Geweldig dakterras waar we dagelijks ons ontbijt aten, ruim ontbijtbuffet met het allervriendelijkste personeel. Gelegen op nog geen 10 minuten lopen vanaf het Termini treinstation. Reis en vlucht geboekt via touroperator.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrij hotel.

D.J.,
22-9-2017

Je voelt je in het hotel direct thuis. Hulpvaardig personeel. Bij mooi weer prima ontbijt op het dakterras. Al het openbaar vervoer om 250 m. afstand. 24 u./dag receptie.

Gereisd met partner in september 2017

Net hotel met vriendelijk personeel

Marinde
7-11-2016

Wij waren erg tevreden over het ontbijt, de vriendelijkheid van het personeel en de kamer. De kamer was erg gedateerd, maar netjes en de badkamer zeer recent gerenoveerd. Helaas was bij terugkomst op de kamer een rooklucht te ruiken doordat op twee van de vier verdiepingen gerookt mocht worden. Met het openen van het raam en de afzuiging was dit snel verholpen.

Gereisd met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel redelijk centraal gelegen, met uitstekende verzorging. Bij een volgend bezoek aan Rome is dit beslist weer ons hotel.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gastvrij centraal gelegen hotel

Henny uit Leeuwarden
25-9-2016

Hotel is dicht bij station Termini gelegen. Vele historische bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aandachtspunt: de eerste etage is niet per lift te bereiken. Vanwege ons relatief lange verblijf van 9 nachten kregen wij een upgrade naar een grotere kamer op de tweede etage. Bij mooi weer is het mogelijk te genieten van het goede ontbijt op het dakterras. In de omgeving van het hotel zijn veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!!

Leo Verhagen
30-8-2016

Heerlijk hotel vlak bij Termini( 5 minuutjes lopen vanaf station). Schone kamers met een goede airco. Spontane ontvangst door mensen achter de balie die perfect Engels/Duits spraken. Goed ontbijt op het dakterras op de 5e verdieping, ook als je na een dag lopen in Rome iets wilde drinken was dat een perfecte locatie en normale prijzen. Als we nog eens naar Rome gaan is dit in ieder geval ons hotel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastische locatie

Marina Hermans
27-4-2016

Goed hotel zeer aardig en behulpzaam personeel zeker een aanrader . Een gratis upgrade gekregen naar een superior room helemaal top .

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel met centale ligging! Aanrader!

B. Groenewegen
15-3-2016

Behulpzaam personeel. Gratis upgrade gehad naar grotere kamer, die er netjes en schoon uitzag. Alles is goed aan te lopen, maar bus of metro kan natuurlijk ook. Verse koffie bij ontbijt, absoluut top. Tip als je via het hotel kaarten voor Vaticaanstad en Sixtijnse Kapel reserveert, reserveer voor zo vroeg mogelijk op die dag later binnenkomen dan de reserveertijd kan altijd, eerder kan namelijk niet.

Gereisd met partner in maart 2016

• De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.