FamiliehotelWeer vandaag32°19°

29 reviews over Hotel Colosseum in het Nederlands

Prima verblijf

The Tourist
8-7-2017

Hotel Colosseum bevind zich in een rustige straat, dicht bij het termini station en op wandelafstand van het historische centrum van Rome. Aan de balie kan je steeds terecht om info te vragen over toeristische bezienswaardigheden, gebruik te maken van het openbaar vervoer of een taxi te reserveren. In de lobby is er een pc en printer ter beschikking. De kamer was verzorgd, werd elke dag proper gemaakt en we kregen elke dag verse handdoeken. Ook het ontbijt was prima, basic maar voldoende. Op het bovenste verdiep heb je een dakterras met bar om rustig een drankje te nuttigen, en te genieten van het mooie uitzicht.

Gereisd Met partner in mei 2017

Prijs kwalitiet was heel goed

Valckx
17-1-2016

Een heel eenvoudig maar goed hotel. Goed ontbijtbuffet. Toen wij er waren was het prachtig weer waardoor je op het dakterras een prachtig overzicht had over de stad.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een stedentrip is met dit hotel niets mis mee

Mike
12-4-2014

Klassiek hotel in een rustige straat met mooi uitzicht vanaf het dakterras. Dit uitzicht komt doordat het hotel 7 verdiepingen hoog is en ook nog eens op een heuvel staat. Kleine lobby, maar ik heb het idee dat tijdens mijn verblijf, men deze aan het renoveren was en een gedeelte heeft afgesloten. Standaard, niet al te ruime kamer, maar wel schoon. Gratis goedwerkend WiFi op de kamer, maar helaas geen mogelijkheid om koffie/thee te maken en ook geen koelkastje. Dunne muren tussen de kamers, dus gun je medegasten hun rust en laat je blèrende kinderen thuis en bovendien biedt dit hotel volgens mij voor hen geen speciale faciliteiten. Pluspunt; ramen kunnen open. Personeel is vriendelijk en efficiënt. Ontbijt-assortiment vond ik wel ruim, maar wel elke dag hetzelfde, Indien je maar een paar dagen in dit hotel verblijft, dan is het ontbijt prima. Kortom, prima hotel voor een stedentrip

Gereisd Met vrienden in maart 2014

2008

Rustig hotel met goede ligging.

edmijn
7-10-2008

Beetje ouderwets maar wel gezellig. Kamers oud maar netjes en schoon. Bedden slapen goed. Ontbijt is prima. Personeel vriendelijk. Rustig gelegen vlakbij metrostation Cavour.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

oke

r.eijck
8-8-2008

zeker geen continental breakfast gunstige en rustige ligging

Gereisd Alleenreizend in augustus 2008

Jammer dat er in Italie altijd alleen maar zoet beleg is,

Mevr.J.C.Roozeboom
11-6-2008

Jammer dat er in Italie altijd alleen maar zoet beleg is, dit i.v.m. diabetes. Vielt niets aan te doen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, maar oud hotel met vriendelijk personeel en goed bed

C.M. Valkering
28-4-2008

Mooi, maar oud hotel met vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet. Kamers ruim, bedden goed (derde resp. vierde bed echter niet: bank met dunne matras, niet geschikt voor volwassenen om op te slapen). Vloeren kraken, maar dat is niet storend. 10 minuten lopen van U bahn; mooie ligging.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel! In één woord: geweldig! De bovenstaande voor

M van der Zeijst
28-3-2008

Prima hotel! In één woord: geweldig! De bovenstaande cijfers spreken voor zich.

Gereisd Met partner in maart 2008

Kamers, lakens en handdoeken zijn vies, hebben vlekken en

R. Noorduin Grecco
22-3-2008

Kamers, lakens en handdoeken zijn vies, hebben vlekken en een rare geur. Slechte airconditioning zorgt ervoor dat de kamer erg warm is. Het hotel ligt vlakbij een metro station. Dit zorgt er wel voor dat verplaatsen in Rome gemakkelijk is. De ligging van het hotel (op een heuvel) kan de bereikbaarheid voor ouderen echter wel moeilijk maken. Personeel is vaak onvriendelijk en spreekt slecht engels. Schoonmaakster kwam zelfs binnen zonder te kloppen. Bagageopslag voor het inchecken bevind zich op een onbewakte kamertje die uit het zicht staat van de balie en dus erg onveilg is. Kortom: dit hotel is te duur voor wat het te bieden heeft en is zeker geen drie sterren waard.

Gereisd Met partner in maart 2008

de kamer en badkamer zijn niet zo ruim

G Vis
10-3-2008

de kamer en badkamer zijn niet zo ruim. De ligging van het hotel is perfect. Metro en trein op loopafstand, het Colloseum en fort romano liggen in de buurt.

Gereisd Met partner in maart 2007

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colosseum in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colosseum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.