8,5

14 reviews over Hotel Colonna Palace in het Nederlands

Echt een aanrader

Renate
17-4-2017

Ik ben zelf reisagent dus oordeel kritisch. Dit is zeker een aanrader als je goed wilt zitten in Rome. Perfecte ligging! Hotel uit, restaurantjes in. Perfecte service en een goed ontbijt. Op Het dakterras begint je dag goed tijdens het ontbijt.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, perfecte ligging

Remko
27-7-2015

Geen zwembad wel bubbelbad op het dak, heel vriendelijk, goeie airco gelukkig. Overal lopend naartoe!

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Zeer goed hotel in het hart van Rome

Piet
22-9-2014

Het vier sterrenhotel in het hart van Rome is ideaal om alle moois van Rome binnen loopafstand te bekijken. Het dakterras op het hotel geeft een geweldig uitzicht over Rome Ontbijt kan beter maar we moeten beslist niet klagen er is geen restaurant. Personeel is terughoudend en formeel De kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe laken en kussenovertrekken. Het is het geld zeker waard

Gereisd Met vrienden in september 2014

Centraal gelegen

Marc
22-12-2012

Aangenaam hotel. Vlak in het centrum, nabij parlementsgebouw en op wandelafstand van zeer veel restaurantjes. Heel veel bewaking (parlement!); politieagenten zorgen 's morgensvroeg wel voor veel lawaai (weergalm op het grote plein). Aangenaam ontbijt op het dak; aantal "mooie" plaatsen eerder beperkt. Wel weinig variatie in het eten. Kamer eerder klein met wat semi-antiek meubilair; kleine badkamer. Vlotte checkin en checkout

Gereisd Met partner in oktober 2012

Zeer stijlvol en goed gelegen hotel ...

JAN DE BONDT
19-8-2011

Dit hotel ligt in het hart van Rome...en toch is het er steeds rustig ! Het hotel zelf is wel toe aan een verfrissende opknapbeurt...het is best "retro" te noemen , maar toch is het gezellig vertoeven. De bediening is zeer goed en het ontbijt buiten op het dakterras is zeer aangenaam ! Het piepkleine bubbelbad was vooral voor onze zoon een welgekomen verfrissing na een lange wandeldag in Rome ! De kamers zijn ok en hebben een TV, safe en minibar...de badkamer is wel vrij klein. Kortom best ok om je verblijf in Rome aangenaam te maken...prijs / kwaliteit is dit dik in orde. De Valadier ...een hotel dat we kennen van een vorige reis naar Rome is ook een aanrader !!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Perfecte ligging in Rome!

Jeroen
17-8-2011

Hotel Colonna Palace is een ideale accommodatie voor een stedentrip naar Rome. Je slaapt midden in het oude centrum (tegenover het parlementsgebouw) en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand van het hotel. De kamers zijn prima en uitgebreid ontbijten doe je op het dakterras met uitzicht over de stad. Echt geweldig.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

jurgen
22-4-2011

Heel goed hotel. Perfecte ligging: alles makkellijk te voet te doen. Ontbijt: meer dan voldoende. Propere kamers. Rustige ligging. Zeker een aanrader. Ook taxiservice van en naar luchthaven.

Gereisd Met partner in Tue Apr 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!!

Paula
3-4-2011

Dit hotel is echt een aanrader!!! Je betaalt iets meer voor de stedentrip, maar je geniet ook dubbelop. De ligging kan niet beter: drie minuten vanaf het Pantheon, aan het plein met het Parlement, tussen de voetgangers-straatjes. Prima kamers, super schoonmaak, elke dag nieuwe handdoeken en schone lakens, prima ontbijt. Ontbijt wordt geserveerd op het dakterras: adembenemend. Wat een uitzicht!! Personeel is vriendelijk, receptie hulpvaardig. Wij zijn op de heenweg met de trein naar Termini gegaan en toen met de bus en een stukje lopen. Bij elkaar 30 euro (2 personen). Terug de airport shuttle genomen vanaf het hotel: een tai voor 49 euro, in twintig minuten op Fuimicino (oké, het was zondagochtend acht uur, normaal schijnt het veertig minuten te zijn), naar ook dat is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2011

Prachtig hotel centraal Rome

Benny
10-1-2011

Mooi hotel vlakbij parlementsgebouw (goed beveiligd), rustige (autovrije straat), wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Ontbijt op zijn Italiaans. Ruime kamers. Eigen taxi service (van en naar luchthaven) op aanvraag en tegen betaling (zelfde prijs als publieke taxi) Vlakbij goede en betaalbare restaurantjes. Enig nadeel: bij betogingen kan je er midden in zitten vanwege de ligging ;o) Indien city trip Rome, terug Colonna Palace.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009
2008

Mooi hotel, geweldig gelegen in het oude centrum van Rome

J. Kruijsen
4-3-2008

Mooi hotel, geweldig gelegen in het oude centrum van Rome. Trevi-fontein 5 min. lopen, Colosseum 20 min. lopen, Pantheon 10 min. en Piazza Navona 15 min. lopen. Vriendelijke ontvangst en service. Medewerkers spreken prima Engels. Mooie, grote zitruimte rond de bar. Ontbijt op het dakterras is geweldig, met uitzicht op het Piazza Venezia en aan de andere kant in de verte de St. Pieter Kerk. Netjes en sfeervol ingericht, fijne badkamer. Kluisje is in de kamer aanwezig. Kortom: we hebben genoten! Prima taxi-service naar het vliegveld! Was handig geweest als we dit eerder hadden geweten, dan had ik deze taxi ook gereserveerd op de heenreis!

Gereisd Familie in februari 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colonna Palace in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colonna Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.