Hotel Club House Roma

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.8GoedScore uit 21 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 21 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

24 Reviews over Club House Roma

• 8Jan08-07-2015

Polecam

Hotel czysty , spokojny . Pokój był bardzo przyjemny choć był tylko "economy" . Do dyspozycji jest spory taras na dachu , można tam miło spędzić wieczory. Śniadania przyzwoite , można się porządnie najeść. W pokoju klimatyzacja , TV , sejf i oczywiście łazienka . Wszystko codziennie sprzątane. Świetna lokalizacja ,tylko 5min drogi do stacji metra.

• 8Evi Verschaeve24-09-2014

Perfect voor een citytripje

Zeer gemakkelijk bereikbaar vanaf het metrostation in een rustige buurt. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt (zeker voor italianen): koffiekoekjes, spek met ei, fruit, yoghurt, .... De kamers zijn zeer klein, zeker de badkamer was heel krap, maar wel proper. Verder waren ze ook vrij gehorig.

• 6anne-sophie13-10-2013

Teveel geld voor dit hotel!

Niet vriendelijk aan de receptie. Heel kleine (lees: claustrofobische) kamers. Tapijt onder de vlekken. Beddengoed en badkamer wel redelijk schoon. Ligging op +/-200 meter van metro-en bushalte maakt ook wel veel goed. Wij komen hier niet meer terug.

• 8colinda06-04-2012

Prima Hotel

Hotel Waldorf is een keurig hotel. Was wel even zoeken voordat we het hadden gevonden. Het hotel ligt vlak bij het metrostation Cornelia. Vanaf het metrostation ben je zo in het centrum van Rome. Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk, de kamers netjes en het ontbijt was niets op aan te merken. Restaurant Frankies lekker om een keer te eten. Als je in het centrum gaat eten even opletten tot hoe laat de metro rijdt. Soms maar tot 9 uur.

• 9milos12-01-2012

perfect

Verbleef hier drie nachten en zou zo terug gaan.Ligt in rustige woonwijk vlakbij metro,geen nachtlawaai.Verzorde kamer met mooie badkamer,flat screen TV,gratis kluis,minibar en theevoorzieningen.Enig minpunt slechts één stopkontakt.Prima uitgebreid ontbijtbuffet,alles voldoende aanwezig,ben wel voor 8u30 gaan ontbijten.Om de hoek bij Frankie lekker eten aan normale prijzen.In tegenstelling met wat hier beweerd word rijd metro tot 11u30,tot 21 u is slechts tijdelijk wegens werken.Opgelet met Roma pas deze telt niet in het Vaticaan als je geen fervente museumbezoeker bent zijn geld niet waard,drie dagen openbaar vervoer kost 16 €,Roma pas met 2 museumbezoeken 30€.Bus luchthaven Ciampano naar Termini station 6.90 € heen en terug.

• 7jan10-08-2011

voor rome een goed hotel

na veel zoeken op de div sites uiteindelijk bij dit hotel aangekomen. Geen spijt van gehad, keurig netjes hotel. goed ontbijt, vriendelijk personeel. Ligging niet echt een probleem, met metro binnen 10 minuten bij vaticaan en kwartier centrum. Helaas biedt hotel zelf geen voorzieningen zoals zwenbadje oid.

• 9fam Van Dessel27-04-2011

prijs-kwaliteit aanrader

De keuze voor dit hotel had vooral met de prijs te maken, maar toch ook wel met de ligging. Wij wilden graag buiten het centrum van Rome zitten. Je zit buiten het centrum van Rome, maar je zit op maar 5min stappen van de metro, die je voor 1 euro per persoon overal naartoe brengt! Hotel is heel netjes, kamers heel schoon. Elke dag kregen we schone handdoeken en werd alles netjes gemaakt. Heerlijk ontbijtbuffet! Niet te vergeten dat je 'maar' in een 3* hotel verblijft. Zeker een aanrader in zijn prijsklasse.

• 7Patricia31-03-2011

Goed hotel, ligging is minder

De ligging van het hotel is verre van centraal, het hotel ligt in een woonwijk met geen fatsoenlijk terrasje/kroegje/restaurantje in de buurt. Overdag is het geen probleem; je bent toch de hele dag in het centrum wat met de metro goed te bereiken is. In de avond kun je het vergeten om met de metro te reizen, aangezien ze tot 9u rijden. Een taxi ritje van het hotel naar Travestere is al snel €20,-. Het hotel staat niet eens op de stadsplattegronden...

De kamers, de service en het eten zijn verder prima. Voor het hotel zou ik zo terug gaan, maar de ligging was voor ons een groot minpunt als mid-twintigers!

• 10thomas27-09-2010

aanrader!

makkelijk gelegen bij metro cornelia,gele lijn brengt je overal,kamers klein,maar heel schoon,ben er 8 dg geweest en 3 x schoonbed gehad,elke dag een hoop schone handoeken,warm water uit de douche,heerlijk harde straal,grote kluis op de kamer!gehorig dat wel,maar je bent zo gewend en moe,verder tv,schoon en goed bed dat is het belangrijkse op een stedentrip,vriendelijk personeel,ontbijt was super..heb in dure hotels gezeten maar dan was het nog niet zo goed als dit,zoete broodjes gevuld met room,nespresso koffie!!goede koffie dus,fruit,yoghurt alles,je zit in een woonwijk dus weg uit de drukte van de stad..paar haltes van het vaticaan en de oranje lijn brengt je bij veel dingen en termini kan je overstappen op de blauw lijn,ik zou voor dit hotel gaan,ideaal...

• 10francis16-09-2010

doen!!!!!!!!!!!!!!

de kamer was erg klein,met badkamer net zo groot als onze kamer,wij hebben via touroperator geboekt,maar volgens mij als je via een ander boekt kan je kiezen,elke dag schoonmaak en goed!schone handoeken,vriendelijk personeel! en wat heel belangrijk is voor mensen denk ik een hele grote kluis een laptop past erin!op je kamer!ontbijt,ik heb in 5*sterren gezeten maar dan was het nog niet zo goed als nu,wat een ontbijt!echt van alles!al met al je zit op de oranje lijn die overal stopt.termini overstappen voor colleseum enz..ik zou het zeker doen. alleen de enigste minpunt is gehorig en heel erg,maar je bent zo in coma als je gelopen hebt...dat je dat niet meer hoort,dus...is het belangrijk,neem oordoppen mee...ik heb ze niet nodig gehad,sliep zo...lopen lopen lopen maakt je goed moe ,echt een aanrader!!!!

Hotel Club House Roma info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar