Hotel City Guest House

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel City Guest House voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 18 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 18 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over City Guest House

• 9fred13-04-2018

Fijne bedden.

Goed hotel met fijne bedden, simpel ontbijtje. Dicht bij metro, waardoor je snel alle richtingen uit kunt. Douchekop was niet helemaal oké, straal was maar voor de helft beschikbaar. Kamer was klein, maar voldoende omdat we niet veel op de kamer waren.

• 6nathalie25-10-2016

viel me eigenlijk tegen

het hotel ligt ver buiten het centrum ,ga alsjeblieft met de witte taxi s naar het hotel en betaal niet meer dan 50€.wel is de metrostation een lange straat verder,maar prima te doen,als je aardig wilt lopen.het ontbijt was karig.ook het brood was droog.we konden in onze kamer niet normaal douchen,want de ophangpunt van de douchekop hing te laag.we hadden wel een bad. de kamer was sober, de tv deed het niet en niet alle verlichting deed het.verder is er aan linkerkant van het hotel een cafeetje waar ze datgene verkopen wat je nodig hebt,zoals metrokaartje (1,50€),pizza en broodjes of koek.bussen is een afrader ivm drukte op de weg.in het grote Station Roma Termini kun je heel makkelijk alle kanten op en daar kan je ook de roma pas kopen.

• 8Bastiaansen27-07-2015

Goed!

Personeel vriendelijk, goed Engels. Vlakbij metro. WiFi goed. Geen zwembad. Restaurants vlakbij heel goed.

• 8larissa houwing28-08-2014

Goeie plek net buiten centrum

Dit guesthouse heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

• 9Cynthia11-08-2013

Super!

De ideale plek voor een city trip! Alles was goed verzorgd en je wordt goed geholpen bij eventuele vragen. Je kan een gratis kaart van Rome pakken met daarop alle bezienswaardigheden. De lift in het gebouw is ook erg fijn. Onze kamer was klein, maar meer heb je niet nodig als je alleen verlangt naar een douche en je bed om er de volgende dag weer vroeg op uit te gaan. Het ontbijt was erg lekker en vers. Ook was ons bed bij terugkeer netjes opgemaakt en lagen er na 2 dagen nieuwe handdoeken klaar. Het City guest house hotel ligt net buiten het centrum maar voor 1,50 ben je in een kwartier bij Termini. Echt een aanrader dus!!

• 9clem honig25-09-2012

Wat een leuk personeel

Ontzettend behulpzaam personeel., een prima ontbijt en erg schone kamers. Bereikbaarheid van het centrum van Rome is prima: 15 min met metro.

• 8mirjam17-07-2012

Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Dit hotel is voor een heel schappelijke prijs precies wat je zoekt bij een citytrip. Het ligt vlakbij een metrostation en ligt buiten de toeristische drukte. Leuke eettentjes in de buurt. Hotel zelf is eenvoudig, maar goede kamers mét airco, een keurige badkamer en op de etage staat een frisdrankautomaat (0,70 ct per blikje).

• 7Yuri18-09-2010

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis internet beschikbaar. Goed bereikbaar per metro. Schoon.

Tegenvaller:

De wanden (iig op de vierde) zijn van karton! Alle buren waren woordelijk te volgen, vuilniswagen om zes uur 's ochtends ook. Op de vijfde zit het 'restaurant' en vanaf zeven uur dus druk geschuif met stoelen en tafels.

Geen idee hoe dit op andere etages is, maar omdat er weinig reacties hieronder staan was het voor ons nogal een (onplezierige) verrassing.

Kost het hotel minimaal twee punten, verder alles goed.

• 8Michiel06-09-2010

Leuk hotel, dicht bij metrostation

Ik heb samen met mijn dochter (10 jr.) 3 dagen in dit hotel gelogeerd. Het ligt ongeveer 300 mtr van het metrostation af, je bent met 15 min. in het centrum van Rome (Termini). De kamers zijn goed, goede bedden en douche. Ook zijn de kamers goed schoongemaakt. Het ontbijt is standaard 1 broodje en 1 croissantje pp, maar daarnaast staat er voldoende extra's. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de 4e verdieping staat een frisdrank en koffie automaat. Voor een gekoeld blikje betaal je € 0,70! Al met al een leuk hotel voor een stedentripje naar Rome, als ik terug ga naar Rome, is de kans zeer groot dat ik weer in dit hotel boek!

• 8Th. de Raad09-03-2010

goed hotel in mindere buurt

goede prijs/kwaliteit verhouding, prima hotel voor een city-trip. ruime kamer en badkamer, iedere dag schoon beddengoed en handdoeken, metrohalte op ongeveer 200 meter. lijn A 10e halte vanaf Termini, met kwartiertje in het centrum. metro rijdt iedere 3 minuten. hotel staat in een iets mindere buurt, maar daar hebben wij weinig last van gehad. om te slapen en te ontbijten is het een prima plek. ontbijt was een broodje en een croissant, maar er was altijd bij te krijgen als je erom vroeg, koffie, cappuccino, jus d'orange, thee, yoghurt met cruesli/muesli etc. voldoende om de dag mee te beginnen. koffieautomaat op de vierde etage, goed betaalbaar en goed te drinken. ook automaat met wat te snoepen en flesjes water voor 50 eurocent een halve liter, lekker om mee te nemen, gekoeld en wel. aanrader voor iedereen die niet echt superlux wil logeren.

Hotel City Guest House info

Building information