Vakantiepark Cernaia

Meer vakantieparkinfo

7 reviews over Vakantiepark Cernaia

• 6marikenstreppel26-08-2011

mooi maar niet geweldig

Het is een mooi verzorgd vakantiepark, gelegen in de toscaanse velden bij grosseto. De huisjes zijn ruim van opzet maar erg simpel ingericht ( slechte kwaliteit) De schoonmaak van de huisjes laat te wensen over, wij troffen zelfs kakkerlakken in onze keuken aan !

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten

Met jonge kinderen

• 9Chris13-09-2008

Prima!

Wij hebben het heel fijn gehad. Het huisje was prima, en het personeel héél vriendelijk. En dat het strand maar een kwartiertje rijden was, was geen probleem! De kinderen konden na een dagje strand nog lekker even zwemmen. En 's avond hadden we een prachtig uitzicht. Volgend jaar weer!

• 9Onderkomen

• 8MIEKE12-08-2008

Dit nooit meer

Residence cernaia is een mooi vakantiedorp in een zeer rustig omgeving en zeer groot minpunt is je mag in checken van 16uur tot 19 uur dus als je aan komt denk je dat je woning zal klaar zijn maar het was niet zo we hebben eventjes nog 45 minuten moeten wachten dat kan volgens mij niet .Om dat we ontevreden waren waren ze zelfs niet vriendelijk in de receptie deden zelfs de deur dicht voor ons neus.We hebben het niet aan ons hart laten komen en er toch nog een geslaagde vakantie van gemaakt .Over het algemeen viel alles nog mee .Zeer propere zwembaden .Mooie en zeer rustige omgeving maar ver van alles je heb alle dagen je wagen gebruiken.

• 7Onderkomen

• 8Nadine20-07-2008

Leuk vakantieparkje

Cernaia Residence is een leuk opgezet vakantieparkje midden in de prachtige natuur. Het zwembad is niet heel groot maar wel voldoende. Beetje jammer zijn de faciliteiten van de huisjes...We hadden met 3 personen een 6persoonshuisje gehuurd, voor ons drieen groot genoeg maar met zes personen is het veel te klein. Hadden 4 tuinstoelen, 1 vork en 3 messen, om maar even aan te geven...koffiezetapparaat is niet standaard en wasmachine ook niet. Omdat je voornamelijk buiten leeft valt met de meeste tekortkomingen wel te leven. De Receptie is vriendelijk, hier kan brood besteld worden voor s'morgens. Aangrenzende dorpjes alleen met de auto bereikbaar, Castiglione is een aanrader, Massa Maritimo ook.

• 6Onderkomen

• 9Mark Missiaen04-07-2008

residentie cernaia

Het verblijf is ons uitstekend bevallen. Mooi domein met goed onderhouden zwembad, ook plonsbad, zeer grote ligweides, goede woningen (met airco!), zeer vriendelijke en behulpzame receptie(engels en frans).Mensen die rust zoeken en een minder bekende kant van Toscane willen bezoeken zitten hier absoluut op hun plaats. Cernia ligt tussen Grosseto op 8 km en Castiglione della Pescaia (zee en strand)op 10 km. Dagelijks vers brood kan je aan de receptie bestellen . Wij begrijpen echt de vorige commentaren niet. Geboekt uit de Jetairbrochure. Mark .

• 9Onderkomen

• 4Kanters24-08-2007

De "residence" is pardoes tussen de vele akkers, een militair vliegveld en een verdwaalde berg gezet, zonder enige infrastructuur. Eerste reglement tekenen met allerlei verplichtingen. Brood moet je 6 km verderop halen, waarvan je voor je eerste 3 km minimaal een SUV nodig hebt. Kamers zijn wel ok. Tuinen zijn nauwelijks volgroeid en daardoor weinig privacy. Leuk strand is geen 3km verderop, zoals ze aangeven. Wel een leuk plaatsje (15 km) is Castiglione. Ons eindconclusie: nooit weer!

• 7Onderkomen

• 8Candy29-07-2007

De residentie is heel verzorgd en nog heel nieuw. Het ligt wel in the middle of nowhere... :-) Een strand op 3 km is er niet, na 3 km zit je weer op de straat, en dan is het nog een kwartier met de auto tot aan het strand.

• 8Onderkomen

Met vrienden