Hotel Center 1-2-3 ***

5,6

11 reviews over Hotel Center 1-2-3 in het Nederlands

Prima hotel!

Karen, 5-12-2016

Fijne korte vakantie gehad in hotel Center 1. Vriendelijke mensen aan de balie die prima Engels spreken, schone kamer, prima ontbijt en op loopafstand van de metro en het Colloseum. Veel prima restaurants in de buurt.

Prettig verblijf

Corine, 25-11-2016

Ontbijt was oké en het sanitair was schoon.

Kamers waren ook netjes schoon en dagelijks schone handdoeken. Ontbijt was voldoende met beperkte keuze.

Kamers erg gehorig en het sanitair behoeft enig onderhoud c.q. Vervanging.

Mensen in het hotel aardig maar kamer en buurt ondermaats. Het hotel ligt in een zeer ongure buurt met veel rotzooi en glas op de straat (vlak bij station Termini) waar vreemde types rondhangen en je je onveilig voelt. De kamer was verouderd, het behang hing los aan de muur, de bedden waren hard, de douchekop hing aan 1 schroef aan de stang waardoor deze alle kanten op spoot en de wastafel was verstopt. Het toilet en de airco werkten wel. Echt een afrader wat mij betreft.

hotel valt nog mee

Nancy & Tom, 23-7-2010

Het hotel viel mee maar het ontbijt was alles behalve. Alle bezienswaardigheden zijn goed bereikbaar via het openbaar vervoer.

niet een beste buurt maar geen last gehad

Saskia vd Hoest Pleging, 3-6-2010

Hadden een ruime kamer en een goede badkamer. goed ontbijt.Wij hebben alles gelopen naar alle bezienswaardigheden is best te doen. schrokken wat van de buurt maar hebben daar geen last van gehad. Prima hotel voor de prijs.

simpel hotel

Claudia en Dick, 25-8-2009

Dit hotel ligt ver uit het centrum en station termini is te ver weg om het lopend te doen. Het busstation porta maggiore ligt wel dicht bij het hotel en het is aan te raden om daar tegenover een 3 daagse vervoerskaart te kopen voor 11 euro. Daar gaan alle bussen naar termini en vauit daar kan je de bus of tram nemen naar het centrum. De hop on bus begint bij Piazza maria Maggiore en dat is een ideale manier op Rome te zien.

Wij zaten in kamer 345 in het andere gebouw(3) Dat was een hele ruime schone kamer!!! Ontbijt was erg sober.

Simpel hotel

Astrid en Jacqueline, 24-9-2008

Zeer simpel hotel, eigenlijk geen 3 sterren waard.

Maar aangezien we er alleen maar kwamen om te slapen was het prima te doen.

De buurt is niet al te prettig, maar door gebruik te maken van de bus en tram om de hoek bij Porta Maggiore geen probleem.

Het ontbijt is zeer matig, zeer weinig variatie.

De handdoeken vonden we meer een soort lakens.

Ook jammer was dat de jaloezie voor het raam niet openkon, niet echt een brandveilig idee.

Personeel is wel erg vriendelijk en spreekt goed Engels.

Als je niet teveel eist is het hotel een goede verblijfplaats.

Het hotel heeft een rustige uitstraling, aan de buitenrand van de stad. Via OV zijn alle bezienswaardigheden goed te bereiken. Het ontbijt is pover (broodjes/jam), verder geen eetgelegenheid. Kamer wordt goed schoongehouden.

Voor deze prijs kun je niet klagen

John,Yvonne en Stephanie, 15-7-2007

Voor deze prijs kun je niet klagen. Kamer is schoon en bedden zijn goed.

Ontbijt is standaard zoals in de meeste hotels in Rome broodjes met jam en een koffie automaat.

Het hotel ligt vlakbij het station

M. Brockbernd, 23-11-2005

Het hotel ligt vlakbij het station. Alle bezienswaardigheden zijn goed te bereiken met metro. Kamer was ruim van opzet. Het ontbijt stelt weinig voor, wij hebben hier dan ook geen gebruik van gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Center 1-2-3 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Center 1-2-3 in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Center 1-2-3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Center 1-2-3 scoort een 5.59 uit 10 op basis van 15 reviews.