ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel Castello Castelluccia Relais

Hotel Castello Castelluccia Relais

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Castello Castelluccia Relais voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Castello Castelluccia Relais

• 9Vangorp30-09-2016

Verwennerij

wat een luxe. Een kasteel in rustige omgeving, half uur van luchthaven. Wij hadden luxe kamer met best grote badkamer. Minibar op kamer (tegen betaling) badjassen en slippers indien gewenst elke dag nieuwe handdoeken en lakens. Het zwembad ligt onder dus wel trappen doen of je kan desnoods met auto tot aan de parking bij het zwembad. Het eten is bediening aan tafel en mooi gepresenteerd. Zowel diner als ontbijt lekker. Het personeel is zeer vriendelijk. Met kinderen zou ik hier niet verblijven voor hen is hier weinig om handen. Vooral gericht op koppels. Wij hadden een huurauto genomen zodat we de omgeving (de rustige delen) konden bezoeken. Het kasteel heeft shuttlebus die gasten naar het treinstation brengen zodat zij Rome stad kunnen bezoeken. Het wellnessgedeelte is klein maar schoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug

• 9john08-05-2007

mooi hotel , ideeal voor een huwelijksreis mooie luxe kamers , maar wel de charme van het oude kasteel gehouden ligging is goed ,treinstation op 2km om rome te bezoeken.

Hotel Castello Castelluccia Relais info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij