Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
Hotel Castello Castelluccia Relais

We hebben een aantal aanbieders voor Castello Castelluccia Relais voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Castello Castelluccia Relais in het Nederlands

Verwennerij

Vangorp
30-9-2016

wat een luxe. Een kasteel in rustige omgeving, half uur van luchthaven. Wij hadden luxe kamer met best grote badkamer. Minibar op kamer (tegen betaling) badjassen en slippers indien gewenst elke dag nieuwe handdoeken en lakens. Het zwembad ligt onder dus wel trappen doen of je kan desnoods met auto tot aan de parking bij het zwembad. Het eten is bediening aan tafel en mooi gepresenteerd. Zowel diner als ontbijt lekker. Het personeel is zeer vriendelijk. Met kinderen zou ik hier niet verblijven voor hen is hier weinig om handen. Vooral gericht op koppels. Wij hadden een huurauto genomen zodat we de omgeving (de rustige delen) konden bezoeken. Het kasteel heeft shuttlebus die gasten naar het treinstation brengen zodat zij Rome stad kunnen bezoeken. Het wellnessgedeelte is klein maar schoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met partner in september 2016
2007

mooi hotel , ideeal voor een huwelijksreis mooie luxe ,

john
8-5-2007

mooi hotel , ideeal voor een huwelijksreis mooie luxe kamers , maar wel de charme van het oude kasteel gehouden ligging is goed ,treinstation op 2km om rome te bezoeken.

Gereisd Anders in mei 2007

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castello Castelluccia Relais in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castello Castelluccia Relais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.