Hotel Caravaggio

Tonen op kaart

49 reviews over Hotel Caravaggio

• 2019
    7Erik15-11-2019

Toch een ander hotel de volgende keer

Een redelijk hotel, met schone kleine kamers. Het bed was aan de korte kant en voor wat langere mensen niet te doen. Tevens was het bed erg hard. Prima eenvoudig ontbijt in een klein zaaltje. De ligging is prima, alle bezienswaardigheden zijn op redelijk loopafstand goed te doen. Bij vertrek toch nog een tegenvaller, de terug vlucht was aan het einde van de dag en de handbagage mochten we in de onbewaakte lobby laten staan tegen betaling van 10 euro.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Sanne13-02-2019

Hotel Caravaggio heeft een geweldige ligging op loopafstand van alles wat je wil zien. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Vooral alle lof voor Mido! De driepersoonskamer waarin wij verbleven was veel ruimer dan ik vooraf had verwacht en brandschoon. Het ontbijt was uitgebreid voor Romeinse begrippen. Mocht ik weer naar Rome gaan dan wil ik hier sowieso weer verblijven!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• Oude reviews

10Sjaak en Monique05-08-2017

Meer dan de moeite waard

Kleinschalig hotel op goede locatie

Gereisd met partner in april 2017

• 8Pim van Buren23-05-2017

geweldig

Rome is een fantatische stad en wij hebben geslapen in de B&B die bij Carvaggio hoort. Een nette kamer in een rustige straat in het centrum van Rome. Prima kamer en eenvoudige douche en toiletruimte. De ontbijtkamer was wat aan de kleine kant maar dat had ook wel wat. Ontbijten op de vierkante meter met 6 tafels was best grappig.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Jopie05-02-2014

Hotel Carvaggio

Prima hotel. Wel even raar dat je na inchecken buitenom naar de volgende deur moet. Op de eerste verdieping bevind zich de toegang tot de ontbijtruimte en kamers. Er is een heel antieke lift, erg bijzonder! Kamer nr 10 is klein, goed bed, heerlijk warme douche en super badlakens. De badkamer is wel klein! Alles in het hotel is erg schoon. Ontbijt is wat karig. Alle bezienswaardigheden is op loop afstand. Minpunt is dat het erg gehorig is.

Gereisd met partner in februari 2014

• 7Louise18-12-2012

Prima voor een kort verblijf

Het is een prima hotel voor een kort verblijf in Rome. Eigenlijk zijn het kamers verdeeld in een appartementencomplex. De receptie is ook in een ander pand. Je komt bij je kamer door met een hele mooie oude lift (in zo'n kooi) naar de eerste etage te gaan, en dan met een sleutelbos door het restaurant op zoek naar je kamer in de achterliggende gangen, kruip door sluip door. Het is oud, gehorig en donker, maar heeft daardoor ook z'n charme. De ligging is perfect, maar eigenlijk is heel Rome te lopen, dus je zit overal goed. In de buurt genoeg leuke restaurantjes en barretjes. Ontbijt is prima, niet spectaculair en een beetje krap zitten, maar alles is aanwezig. Wij hadden kamer 4, die lag lekker rustig en de bedden waren goed. 1 nadeel; de badkamerverlichting werkt met bewegingssensoren, en die sensor ziet je niet als je eenmaal onder de douche staat....dus....douchen in het donker. Aardig personeel. Ik zou het een ander wel aanraden, maar niet een tweede keer hier verblijven.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Van der Starre01-03-2012

Prima hotel voor bezoek aan Rome

Prima hotel, centraal gelegen voor stedentrip aan Rome. Wij hadden een ruime 3-persoonskamer (kamer 30) met uitzicht op binnenplaats en daardoor nogal donker. Maar ja, je komt voor de stad en niet voor de kamer. Oude Rome op loopafstand. Ontbijtzaal is wat aan de krappe kant, maar dat is niet problematisch. Zeer vriendelijk personeel. Veel betaalbare en lekkere restaurants in de directe omgeving. Enig minpuntje: € 10 voor het onderbrengen van de bagage op de vertrekdag (als je na 15:00 de bagage ophaalt) is wat overdreven.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 8SB Amstelveen14-07-2011

Een hotel om te onthouden!

Hotel Caravaggio is een aanrader voor een ieder die een citytrip naar Rome wil maken en op zoek is naar een net, rustig en schoon hotel dat zich op loopafstand van alle bekende plekken zit. Alles is vanuit het hotel op loopafstand maar ook de bus stopt om de hoek.

De kamer is niet groot, maar is heel netjes is heel schoon, daarnaast hebben de kamers airco, hetgeen bij een verblijf in de zomer wel zo prettig is.

Het ontbijt is welliswaar niet groot maar is erg net en er is keuze genoeg. Zoals al eerder gezegd wordt er heelijke koffie geserveerd. Het personeel van het hotel is uiterd behulpzaam en vriendelijk en wij hebben dan ook een geweldig verblijf gehad in dit hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7M. Boeren25-02-2011

Klein maar fijn

Het hotel ligt zeer gunstig in oud Rome en alle bezienswaardigheden zijn beloopbaar. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn weliswaar klein, maar schoon. De bedden idem. Het ontbojt is uitgebreid genoeg en de cappucino is uitstekend. Kortom, we hebben het er prime naar onze zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 4merlin04-08-2010

Hier logeren we dus nooit meer

Ik heb al heel wat hotels gehad, en misschien ben ik verwend, maar.... dit is werkelijk het slechtste hotel dat ik heb meegemaakt. Pluspunten: het ligt heel goed tov het centrum van de stad. Busstation en metro dichtbij. Goede koffie bij ontbijt. Meer pluspunten zijn er niet.

De kamers varieren in grootte, maar meeste zijn erg klein. Badkamer is erg krap, warmwatervoorziening werkt - laten we zeggen - niet optimaal. Meubilair in de kamers is oud en krakkemikkig, zeer dringend aan vervanging toe. De enige reden waarom het bed niet inzakte was omdat het bij elkaar gehouden werd met ductape. Matrassen zijn nog van vóór de oorlog, kwaliteit is navenant.

Ontbijt is een aanfluiting. De "ontbijtzaal" is een omgebouwde hotelkamer en VEEL te klein voor het aantal personen dat er geacht wordt gelijktijdig te eten. Het ontbijt bestaat uit (maximaal) 2 mini-broodjes per persoon, naar keuze te beleggen met kleffe kaas of goedkope jam. Meer is er niet en krijg je ook niet.

Gereisd met partner in januari 2010

1 tip over Hotel Caravaggio

• Van der Starre, 01-03-2012

Bezoek ook het oude ghetto van Rome en de wijk Trastavere.

0 vragen over Hotel Caravaggio

Hotel Caravaggio info