Hotel Capo d Africa

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Capo d Africa

• 8Raf02-11-2013

Goeie service en ligging, kamers konden iets beter

Uitstekende uitvalsbasis voor Colosseum en Forum Romanum (beide vlakbij). Binnenstad en Vaticaan liggen wat verder, nog net haalbaar te voet of anders makkelijk met taxi (stopplaats voor Colosseum). Zeer hulpvaardig en vriendelijk hotelpersoneel. Leuk dakterras. Ontbijt in orde zonder meer, opvallend opgewekte bediening. Van de kamer hadden we net ietsje meer verwacht, o.a. de badkamer mocht voor deze prijsklasse toch wat moderner (bv. inloopdouche). In de buurt voldoende eetgelegenheden 's avonds: aanraders Il Bocconcino en het kleine maar sympathieke Café Café.

• 10nickvg813-06-2013

fantastisch hotel

dit hotel is een van de betere hotels in rome, waar je een geweldige service krijgt voor een redelijke prijs, kamers worden twee maal per dag schoon gemaakt, in de voormiddag grote schoonmaak, in de late namiddag een extra opschik en als je een handdoek vuil maakte kreeg je dan ook weeral een nieuwe, goede bedden, goede verduistering, prachtig gelegen in een zijstraat van het colloseum, ontbijt alles wat je nodig hebt, zeer vriendelijk personeel, onze kamer was om tien uur al klaar toen we aankwamen, je kan lekker buiten eten bij goed weer, echt een aanrader

Anders

• 8Hinsen27-04-2013

Goed hotel vrij ver van het centrum

Dit was zeker wel een goed hotel, enkel is het toch wel nog veel mooier afgebeeld in de brochures. Suites afgebeeld, want onze gewone kamer was veel kleiner.(wel nieuw en proper).Nergens een uitzicht vanuit de kamers . Ook hebben wij het mooie gedekte dakrestaurant niet gezien, enkel een paar kale tafels op een kaal terras (misschien enkel restaurant in de hoogzomer ?) Zicht op het Colosseum heb je enkel uit de master suite en nergens anders in heel het hotel. Ook vrij afgelegen, ongeveer 10min wandelen van de metro en 45min wandelen van de Trevifontein . Vriendelijke service en heel lekker ontbijt, maar wij zouden volgende keer toch een hotel verkiezen dat centraler gelegen ligt.

• 9Kelly27-07-2012

Fantastisch hotel, een absolute aanrader!

Hotel is gelegen vlakbij het Colloseum en het Forum. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten! Lekker, verzorgd ontbijt. Je kan er 's avonds ook lekker eten, wel beperkte keuze. In de buurt van het hotel talrijke restaurantjes! Gratis wifi. Verzorgde, modern ingerichte kamers. Een absolute aanrader voor een onvergetelijke citytrip!

• 0CHRISTIANE20-09-2011

rustig gelegen hotel voor Rome

Waren daar voor 10 dagen met touroperator. Kamer op gelijkvloer gekregen was niet zoals we op reisboek of internet hadden gezien zeer simpel ingericht. Ontbijt was zeer goed, personeel zeer behulpzaam.

• 9Lilian26-08-2011

Uitstekend hotel, gunstig gelegen bij Colloseum

Prima hotel, rustig gelegen vlakbij het Colloseum. Ruime, schone kamers van alle gemakken voorzien. Goed ontbijt, bij mooi weer op dakterras. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Metrostation/bus aan het einde van de straat. Maar als je van wandelen houdt zijn de bezienswaardigheden op loopafstand. Hotel is absoluut een aanrader voor een paar dagen Rome.

• 10Van Roy Philippe10-08-2011

Top hotel

Een zeer goed hotel het ontbijt was zeer goed , kamers waren prachtig en personeel zeer vriendelijk .

Met oudere kinderen

• 10familie De Bock30-04-2011

zeer goed hotel

Mooie kamer, lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel, ze spreken er goed Frans en Engels. kortom een aanrader !!!!!!!!!!!!

Met jonge kinderen

• 9franky en maureen14-07-2010

Goed!beter dan goed

geweest in pasen 2010 hotel héél goed gelegen rustig nabij coloseum , bussen naar centrum op 100m,metro op 500m ontbijt compleet met alles wat je wilt , supervriendelijk en bleven zelfs vriendelijk tegen degoutante amerikanen terwijl ikzelf ze de nek al wou omwringen prachtige ruime propere kamers met badjassen en slippers wifi te betalen vriendelijk personeel aan receptie die niet alleen italiaans praat een echte aanrader en de prijs meer dan waard tip: ga eten om de hoek bij luccis , denk dat gans rome daar komt is een nononsense restaurant maar daar snuif je de echte italiaanse sfeer en heerlijke gerechten en eerlijk geprijsd

• 10mareen09-02-2010

uitstekend

prima hotel dicht bij het historisch centrum. Het colloseum ligt aan het einde van de straat. De kamers waren super verzorgd en de bediening was uitstekend. Wij zijn in januari geweest en dat was duidelijk wel laagseizoen (er zaten 4 koppels in de ontbijtzaal).De bediening had met andere woorden alle tijd. Ze hebben er een aangenaam dakterras en in de zomer kan je volgens mij daar heerlijk de avond op afsluiten (of ontbijt op nemen?). Nu was het een beetje frisjes voor het terras. In de buurt zijn verscheidene kleine bars en restaurantjes; een aantal waren niet open en de cafés waren niet zo druk bezet maar ik denk dat dat in de zomer wel een pak levendiger is. In ieder geval ligt het hotel ver genoeg ervan om niet teveel lawai hinder te hebben. Zoals gezegd ligt het colloseum aan ht einde van de straat en daar is ook een metro-halte. Prima hotel,prima ligging ;het meeste van de tijd loop je toch in de stad rond.(ierse pub id buurt lijkt mij een hooligan cafe.mijdeninfout voetbalshirt

1 tip over Hotel Capo d Africa

• Raf, 02-11-2013

Koop je tickets voor het Vaticaan vooraf bij de receptie van het hotel en vermijdt de zéér lange wachtrijen aan de inkom op Sint-Pieters. Voor Colosseum en Forum Romanum is dat niet nodig (hotelpersoneel beweert van wel, maar dat is onzin), koop ze wel aan de inkom van het Forum Romanum (duoticket samen met Colosseum waar wel lange rijen staan) en je wandelt zo binnen.

0 vragen over Hotel Capo d Africa

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald