Bed and Breakfast Capital Room

1 review over Bed and Breakfast Capital Room in het Nederlands

Gemoedelijk B&B vlakbij metrostation

Femke
5-10-2011

Deze Bed&Breakfast wordt gerund door een erg vriendelijk, wat ouder, Italiaans echtpaar. Aan de gang zitten vier kamers. Op het krijtbord in de gang kun je elke dag aangeven hoe laat (tussen 8.00 en 10.00 uur) je de volgende ochtend je ontbijt geserveerd wilt hebben. Italianen ontbijten niet zo uitgebreid, maar toch elke ochtend: koffie, vruchtensap, beschuitjes, koekjes, boter, jam, yoghurtje en iets lekkers (croissantje/muffin). Kamers zijn erg netjes met lekker bed en nette badkamer met heerlijke handdoeken in 3 maten. Ook de airco was erg fijn! Kamers zijn wel wat gehorig: je kunt de buren hun toilet horen doortrekken.

De accomodatie ligt niet hartje centrum, maar in ca. 15 minuten lopen ben je bij het Colosseum. Nog handiger is de metro: binnen 3 minuten lopen ben je bij metrostation St. Giovanni. Voor €4,- kun je 1 dag onbeperkt reizen met metro, bus en tram. Ideaal! Wij hebben 5 nachten in de B&B geslapen en vonden het een perfecte uitvalsbasis om Rome te verkennen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Capital Room in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Capital Room zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.