Hotel Campo de' Fiori

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Campo de' Fiori voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Campo de' Fiori

• 9Wrajadi03-04-2012

Leuk hotel op een fantastische locatie in Rome

Campo de Fiori ligt zeer centraal in Rome in een levendige omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn bijzonder ingericht en schoon, comfortabel bed en prima (kleine) badkamer. Een echte aanrader!

• 9Leontine18-04-2011

super, zeer gastvrij en centraal gelegen

Het is een geweldig hotel, schoon, prima bedden, zeer vriendelijk personeel. De locatie van het hotel is perfect, alles op loopafstand en voor italiaanse begrippen een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het enige wat we jammer vonden dat ze geen sinaasappelsap hadden maar een soort ranja.

• 9Marjan20-11-2010

Aanrader !

Dit hotel is heerlijk om te verblijven: superlocatie met campo d'fiori om de hoek en bijna alle bezienswaardigheden op loopafstand (max 25 minuten lopen). Het personeel bij de receptie is enorm vriendelijk en hulpvaardig: een warm welkom. Onze kamer was niet heel groot, maar wel zeer stijlvol ingericht en met een (kleine) moderne badkamer.

Gewoon een aanrader om een aantal nachten te verblijven. Ook het ontbijt was goed terwijl je vaak hoort dat dat in Rome onder de maat is. In het weekend wel een beetje geluidsoverlast van het uitgaansleven, ondanks de goed geisoleerde ramen die al het geluid op de andere dagen van de week buiten de deur houden.

• 9jacqueline02-08-2009

Zeer sfeervol hotel

Wij zijn van 24 juli tot en met 27 juli in rome geweest. Het hotel ligt supercentraal. Om de hoek ligt campo de fiori waar het overdag tot 's avonds laat gezellig is. Alles is op loopafstand. Metro niet gebruikt. Kamers waren netjes en in barokstijl. Badkamer schoon: regendouche, grote handdoeken, goede fohn. Ontbijt was goed. Verwacht geen groot buffet, maar er was alles wat je nodig hebt: broodjes, brood, salami, ham, kaas, jam, honing, muesli en heerlijke cappucino! Ook erg sfeervol met op de achtergrond klassieke muziek. Past geheel met de stijl van het hotel. Al met al zou ik zeker teruggaan naar dit hotel en kan het iedereen aanraden!

• 9William22-06-2009

Super hotel op super locatie

Wij zijn van 20 t/m 23 juni in Rome geweest en verbleven en Hotel Campo de'fiori. Het hotel licht schittend aan Campo de'Fiori. Je zit zo centraal dat we nauwelijks openbaar vervoer gebruikt hebben. Oude Rome, Vaticaan, Spaanse trappen, Trastever, allemaal maximaal ongeveer 15 minuten lopen. Verder is het hotel sfeervol ingericht en zijn de kamer zeer goed en zeer schoon.

• 9Saskia24-03-2009

Aanrader!!

Echt een prima hotel op zeer gunstige ligging! Waren van plan een scooter te huren maar vonden het toch leuker alles te lopen. Dit was dan ook prima te doen. Wij hadden een de-luxe kamer aan de voorkant en hadden geen geluids-overlast van het plein. Sterker nog, we hoorden helemaal geen geluiden van buiten. Het hotel is 2 jaar geleden totaal gerenoveerd en men heeft veel geld aan isolatie en audi-video installaties uitgegeven. CD's luisteren via de TV of internet op de TV, alles is mogelijk. Badkamer superschoon en erg verzorgd. Kamer zelf in totale barok-stijl wat wel bij de stad hoort natuurlijk. Ontbijt vonden wij aardig maar de ruimte ook wel weer erg knus. Mensen aan de receptie ook erg hulpvaardig en vriendelijk. Wat betreft de taxi, daar hebben wij wel gebruik van gemaakt. 50 Euries veel geld maar erg prettig als je voor het hotel met zware koffer wordt opgepikt. Niet verder zoeken maar dit hotel gewoon boeken!

• 9Jos28-10-2008

Heerlijk hotelletje, toplocatie

Een heel erg leuk hotel. Perfect gelegen, het hele weekend geen openbaar vervoer/taxi nodig, alles op loopafstand. Een mogelijk nadeel van de locatie: het plein is in het weekend erg in trek bij Italiaanse jongeren en misschien hebben kamers aan de voorkant daar last van (hadden wij niet). De kamers zijn klein maar prachtig en met oog voor detail ingericht. Door de ruime kasten in het gangetje heb je toch een ruime kamer over. Heel stijlvol met een hypermoderne badkamer: leuk! Ontbijt wordt in de sfeervolle kelder geserveerd met vers brood en broodjes en lekkere cappuccino, helemaal goed. 1 waarschuwing: de taxiservice van en naar het vliegveld kost 50 euro, terwijl er voor dit ritje een vast tarief geldt van 30 euro. Op het vliegveld staan volop taxi's die niet moeilijk doen over deze prijs en op de terugweg hou je op elke straathoek zo een taxi aan. We blijven toch Hollanders he...

• 9Nadine13-07-2008

Een pareltje! Gezellige ligging aan het campo de fiori waar de italianen s'avonds ook komen genieten.Vergeet niet om bij zonsondergang tot op het dakterras te gaan.Het uitzicht is adembenemend.Ik zou hier zeker terug komen.

• 9bezoeker23-01-2008

Prachtig kort geleden gerenoveerd boutique hotel in hartje centrum. Prima service, redelijk ontbijt voor Italiaanse begrippen, schoon en wel degelijk met lift! Prima taxiservice van en naar de luchthaven. Dakterras op de 6e verdieping is een heerlijke loungeplek met een adembenemend uitzicht.

• 10Elly Plass26-11-2007

Hotel Campo dei Fiori,

Wij zijn net terug en hebben van het mooie hotel genoten. Het hotel is in de sfeer van Rome..... en dat maakt het bijzonder. Wij wullen terug!! De bedden waren goed, de badkamer heeft een regendouche en een handdouce er is zeep enz. en een goede föhn. Het ontbijt was prima er was zelfs kaas, ham en salami. Het was super schoon. De heren en Valentia waren heel netjes en behulpzaam. Het pleintje is heel leuk vooral de markt met fruit en groenten in de morgen is heel gezellig.

Hotel Campo de' Fiori info

• VerzorgingLogies-ontbijt