Hotel Borromini

Hotel Borromini

We hebben een aantal aanbieders voor Borromini voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Borromini in het Nederlands

Hotel ligt buiten het centrum daardoor voelt de omgeving meer authentiek. De kamers zijn schoon, ruim opgezet en licht.

Ontbijt is uitstekend te noemen. Er is een zeer ruime lobby met diverse banken alsook een bar.

Met het openbaar vervoer ben je binnen 15min in het centrum. Maar ook te voet is het goed te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borromini in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borromini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Borromini scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.