Appartement Borgo Pio 2000

8,7

4 reviews over Appartement Borgo Pio 2000 in het Nederlands

Prima locatie en appartement

Ronald, 26-10-2017

Prima ruim appartement met groot dakterras en lekker ontbijtbuffet op loopafstand van alle bezienswaardigheden!

Zeer goed gesitueerd appartement in een gezellig deel van Rome .

De ontvangst was prima , de kamer is zeer netjes, aparte keuken en mooie praktische badkamer.

De staff is zeer behulpzaam.

Let wel, je krijgt maar 1 x per week linnen en handdoeken, er is wel een wasmachine en droger aanwezig.

Ideaal voor een stedentrip

In 1 woord geweledig!

Richard, 5-6-2011

Wij hebben een week in het appartementencomplex gezeten. Het is heel erg lastig te vinden, dus zorg vooraf voor een goede gedetailleerde kaart! Het ligt aan een hele rustige straat / pleintje midden in de drukte. Je slaapt er heerlijk! Alle ruimtes voorzien van airco, bedden goed, en alles verder gewoon netjes, zeker naar Italiaanse begrippen! De gastvrouwen waren zeer, zeer vriendelijk! We hadden gevraagd om een appartement met oven, blijkbaar was er alleen nog een enorme over want we kregen een veel grotere (met oven in de keuken) dan we geboekt hadden. Kleine supermarkt aan het eind vd straat (3 min lopen) en nog eentje iets groter wat verder (nog geen 10 min lopen). Ga er niet met de metro heen (je krijgt spijt vd trappen), maar pak een taxi (je gaat me dankbaar zijn). Ligt heel dicht tegen Vaticaanstad aan en alles op loopafstand. Tip, straatje achter het hotel met restaurants overslaan, de meeste zijn niet goed. Zou hier zo weer teruggaan!

Geweldige lokatie

jj, 20-10-2008

De Borgo Pio 2000 appartementen zijn zeer dichtbij het Vatikaan gelegen. Naast het appartementen complex is een straatje met allemaal toeristen restaurants. In de nabijheid zijn twee kleine supermarkten. Drie blokken verder onder het COIN warenhuis is een grote supermarkt. Op woensdagochtend geeft de paus een publieke audientie op het plein. De Trevi fontein is ongeveer 40 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Borgo Pio 2000 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Pio 2000 in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Pio 2000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Pio 2000 scoort een 8.7 uit 10 op basis van 4 reviews.