Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag33°19°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Giardino d'Europa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
FTI Reizen
FTI Reizen

1 review over Hotel Best Western Giardino d'Europa in het Nederlands

2007

We zijn met de auto er naar toe gereden

Bert
21-3-2007

We zijn met de auto er naar toe gereden. Voor ons was het hotel ondanks routebeschrijving lang onvindbaar. Ligt langs een ventweg/afrit van de ringweg, verstopt tussen allerlei bedrijven. De ligging maakt een rommelige, onverzorgde indruk. Het hotel en terrein van het hotel daarentegen is prima/goed verzorgd. Met openbaar vervoer (bus) naar de metro is onoverzichtelijk. De shuttledienst van het hotel gaat maar tot 19.00 uur. Ten opzichte van binnenstad Rome een ongunstig vertrekpunt. Als zakelijk of doorgangshotel uitstekend (als je het weet te vinden).

Gereisd Anders in Wed Mar 21 2007 16:58:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Giardino d'Europa in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Giardino d'Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.