Hotel Best Western Art Noba

Hotel Best Western Art Noba

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Art Noba voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Art Noba in het Nederlands

Prima hotel en goede service

wesselveenstra
27-7-2013

Prima hotel met moderne en schone kamer met goede AC. Service aan de balie van Mario was prima. Afstand tot metrostation Libia ongeveer 10/12 minuten lopen, met de bus (200 m.) 25 minuten naar het centrum. Parkeergelegenheid aanwezig tegen betaling van 17 euro per dag. Wist met gelukt plaatsje voor het hotel te bemachtigen en dus gratis. Ontbijt goed, maar je moest niet laat komen, dan was er veel op en niet aangevuld. Er is een restaurantje verbonden aan het hotel en goede eetgelegenheden op enkele honderden meters. Eerste vraag voor de kamer per nacht 139, euro, akkoord gekregen op 100 euro per nacht incl.ontbijt. Tevreden.

Gereisd Met partner in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Loes
8-12-2011

Een mooi designhotel. Het is goed te bereiken met de bus. Het ligt wel even van het centrum af, maar met de bus is dit geen probleem. Bushalte op 250 meter. Deze stopt bij Piazza de Venetia en is een centraal punt daar vandaan kun je overal heen gaan. Hele behulpzama mensen bij de receptie. ontbijt was ook hartstikke goed! Kamers zijn super netjes en leuk, sfeervol ingericht. TOP hotel!

Gereisd Met partner in december 2011

aanrader

karin
13-7-2011

Wij hebben 3 nachten verbleven in hotel Noba, naar volle tevredenheid. Vriendelijke ontvangst (we waren een paar uur te vroeg, onze kamer was nog niet klaar, maar we kregen zonder problemen, ondanks drukte, een andere kamer. Kamer was ruim genoeg, goede bedden, heerlijke stortdouche, schoon. Hotel ligt aan een drukke weg, maar we hebben nauwelijks last gehad van geluidsoverlast. Airco op de kamer. Tv en internet (niet geprobeerd). Ontbijtbuffet 's morgens was prima, genoeg keus. Afstand met de bus, er stoppen meerdere lijnen voor de deur, tot Termini is ca. 15 minuten, goed te doen dus. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2011

• Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Art Noba in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Art Noba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.