7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ambra Palace voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Best Western Ambra Palace in het Nederlands

Goed hotel

Arno
29-9-2011

Ietwat statig hotel met sobere kamers; metro om de hoek. Buurt niet denderend, maar je kunt er lekker eten voor weinig geld. Colosseum niet ver van het hotel. Aanrader voor 3-dagen Rome.

Gereisd Met partner in Sat May 15 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvaller

jan
5-6-2009

We boekten dit hotel op basis van het goede beoordelings-cijfer. Zeer goed gelegen als je met de trein van het vliegveld komt (5 min. te voet), maar in een verloederde buurt, ver van het centrum en overgenomen door Indiërs. Nooit een spontane groet van de receptie als je binnenkwam. Het ontbijt was okee, maar zeker niet schitterend en de tafelnappen zaten vol vlekken. Wel goede bedden. Zeker geen vier sterren waard.

Gereisd Met partner in Fri Jun 05 2009 16:28:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wij echte hotelgangers waren al eerder in rome en

a en a
18-5-2008

Wij echte hotelgangers waren al eerder in rome en vonden dit een

Prima verzorgd hotel met een uitstekend ontbijt en goede service. Het hotel is goed gelegen aan een verkeersluwe, maar drukke aziatische wijk dichtbij de bezienswaardigheden met om de hoek een metro station en niet ver van het hoofdstation.

Gereisd Met partner in mei 2008

2007

We hadden een twee- en een eenpersoonskamer geboekt

Bert
29-12-2007

We hadden een twee- en een eenpersoonskamer geboekt. De eenpersoonskamer keek op de 5-de verdieping tegen een blinden muur. Het was in die kamer minimaal 26 graden, de airco luidruchtig en de algemene airco van het hotel staat in december niet aan. Kamers niet te groot, alleen een ontbijtrestaurant. Erg dicht bij het CS (Termini), de metro en op loopafstang van Colosseum. De bediening is uitstekend. De omgeving niet zo geweldig, achterstandswijk met vooral indiers en arabieren. Wel kan je er in de buurt uitstekend eten voor aangename prijzen.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, geen restaurant aanwezig, vlakbij Station, wat

G. Ter Maten
22-11-2007

Goed hotel, geen restaurant aanwezig, vlakbij Station, redelijke ligging t.o.v. centrum, wat mindere buurt

Gereisd Met partner in november 2007

Afgelopen week verbleven in het ambra palace en ik vraag

Marjolein
11-5-2007

Afgelopen week verbleven in het ambra palace en ik vraag me af of ze het hotel verplaats hebben. Het hotel is ok, eenvoudig maar netjes, maar de buurt waar het in stond was vreselijk. Zwervers, vieze stinkende vuilnisbakken, een duidelijke achterstandswijk. Eens maar nooit meer!!

Gereisd Anders in mei 2007

Vorige week 5 nachten in dit hotel doorgebracht

Proefkonijn
9-4-2007

Vorige week 5 nachten in dit hotel doorgebracht. Zeer verzorgde indruk met hulpvaardig personeel. Ontbijt was echt super met ontzettend veel keus.

Gereisd Anders in Mon Apr 09 2007 23:00:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Wij waren hier in dec

Gerald en Ilse
31-3-2006

Wij waren hier in dec. 2004. Mooi hotel, met een gunstige ligging net buiten centrum, maar vlakbij centraal station Termini en metro. Ruime en schone kamer met een royale badkamer. Prima en uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Gereisd Anders in Fri Mar 31 2006 18:44:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Ben er geweest in mei 2004

Arno Verweij
18-5-2004

Ben er geweest in mei 2004. Goed en rustig hotel, prima kamer met grote badkamer. Vlakbij metrostation en centraal station Termini. Zeker een aanrader.

Gereisd Anders in Tue May 18 2004 23:43:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

Wij zijn hier in september 2003 geweest en vonden het een

Jolanda
20-9-2003

Wij zijn hier in september 2003 geweest en vonden het een geweldig hotel. Ligging is goed, parkeergarage vlakbij (15 euro per nacht)en ook vlakbij metro. Personeel is erg aardig en behulpzaam en het ontbijt is erg uitgebreid. Kamers zijn netjes met grote badkamer. Aanrader.

Gereisd Anders in Sat Sep 20 2003 10:14:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ambra Palace in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ambra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.