Hotel Best Roma

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Best Roma

• 2018
    4Eva29-01-2018

Goede ligging maar nooit meer dit hotel.

Hotel Best Roma is ons erg tegengevallen; uit de recensies bleek het een goed hotel te zijn maar niets bleek minder waar. Kamer was erg klein, bed was ontzettend hard en de dekens op het bed lagen er nog vanaf de zomer (dun lakentje). Lag in de kast wel een deken die waarschijnlijk in geen jaren al gewassen was. Was erg koud in de kamer; verwarming/airco werkte niet. Badkamer was over het algemeen netjes; op wat haren na. Pas ook op met de badkamer deur dicht doen, anders schiet de deur in het slot. Ontbijt was dramatisch; broodjes lagen er naar mijn idee nog van de vorige ochtend, idem voor de kaas en worst.. vrouw van de ontbijtzaal was ook niet echt vriendelijk. Colloseum was zo aan te lopen; ongv 20 á 25 min, dit dan ook elke dag gedaan. Fijn om zo de omgeving te zien ipv via een taxi. Liggen inderdaad wel een aantal zwervers maar daar heb je geen last van.

Snap niet waar de vier sterren op gebaseerd zijn.

• Oude reviews

8Smeets12-09-2011

mooi hotel, maar in verkeerde wijk

Mooie kamers, matig ontbijt. Alleen het Collosseum ligt op loopafstand, de rest is met de metro goed te bereiken. Advies van lokale bevolking gekregen om hier 's avonds als het donker is niet over straat te lopen maar een taxi nemen. Spreek wel vtv een prijs af.

Met vrienden

• 8Guido06-01-2010

Zeer goed bereikbaar hotel

Hotel Best Roma is goed te bereiken als je van Termini af komt maar met grote koffer is lastig en duurt het toch wel zo'n 15-20min lopen. Metro is 5-10min lopen.

Het Colloseum is te voet best te doen, maar zeker niet aan te raden, het lopen duurt een 30min en wij gingen daar s'avonds naar toe en de hoofdweg was erg donker en veel zwervers en onregelmatige stoeptegels. Dus pak de bus, lijn 3 vanuit Porte Maggiore (5min lopen) komt om de 5min en brengt je binnen 5min naar het Colloseum. Deze bus rijdt ook door naar Trastevere (15min) veel leuke eettentjes.

Het hotel zit ook aan een zeer drukke weg, wij hadden een kamer aan de weg. Met het raam open wordt je na 10min echt gek, raam dicht is het niet echt storend.

Prijs/kwa is erg goed, het is niet super duur en wat je er voor terug krijgt is een goede kamer en een goed ontbijt.

Rome is een hele leuke stad, maar doe zoveel mogelijk met metro en bus. Want Rome is heel erg groot en je loopt gauw al veel te veel.

Met oudere kinderen

• 8Renuka en Guido01-01-2010

Super Hotel

Wij zijn eind november in Rome geweest en hebben echt een super leuke tijd gehad. De kamers in het hotel zijn allemaal vrij klein maar heel erg schoon en netjes. Het personeel is erg vriendelijk en zijn leggen alles wat je wil weten uit. Het is ongeveer 10 minuutjes lopen naar het dichtsbijzijnde metro station: Vitorio Emanuelle. Met de metro kun je overal naartoe en alle bezienswaardigheden hebben een eigen metro halte. Ik zou dit hotel zeker aanraden en Rome is in 1 woord SCHITTEREND.

Met oudere kinderen

• 8M. Heijstek25-12-2009

Leuk knus italiaans hotelletje

Wij hebben hier 5 dagen gezeten en het ligt vlakbij het treinstation Termini. Goed aan te lopen als je van het vliegveld vandaan komt. Het hotel ligt ook op loopafstand van het Collosseum. Erg schoon in het hotel en de kamers zijn zeer mooi ingericht. Ze zijn niet groot, maar wat heb je nog meer nodig als je toch meer weg bent. Het is inclusief ontbijt. Dit is wel een echt italiaans ontbijt met broodjes en jam, koffie, thee en ook veel zoete broodjes. Maar prima verder. We hebben vanuit het hotel heel veel van de stad gezien. Er rijd een tram voor het hotel die je zo bij het station afzet en ook de metro is vlakbij. We hebben dan ook veel gebruik gemaakt van de metro. Zeker een aanrader als je Rome wilt gaan verkennen in een paar dagen.

0 tips over Hotel Best Roma

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald