Hotel Bernini Bristol

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Bernini Bristol

• 6Karolien16-02-2015

Teleurstellend voor een 5-sterrenhotel

Dit hotel lijkt een beetje over zijn top heen. De kamers zijn wat stoffig, de badkamer is niet erg luxueus, het bed wat verouderd, het personeel soms nergens te bespeuren. Het ontbijt was magertjes, met bv fruit dat 3 dagen eerder was gesneden, waterige eieren en koud-lauwe bacon en worstjes. En als de barman er geen zin in heeft, is het dakterras gewoon dicht. De lokatie is geweldig, maar voor de rest is dit eerder 3 a 4 sterren waard.

• 9Diny en Wim Reuser26-08-2011

Een luxe hotel op een centrale plek in Rome

Hotel Bernini Bristol in Rome is een geweldige plek om na een dag rondlopen in die mooie stad tot rust te komen en je te laten verwennen met een geweldig diner op een schitterende plek met een fenomenaal uitzicht over Rome en met een zonsondergang die daar een extra dimensie aangeeft. Daarna heerlijk slapen op een koele ruime kamer, die mooi is ingericht, om daarna aan te schuiven aan een goed verzorgd ontbijt. Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel op alle niveau's. Kortom een echte aanrader dit hotel!!!!

• 7ron09-04-2009

Uitstekende ligging tov centrum

Uitstekende uitvalsbasis om te voet Rome te ontdekken, goede service, zeer attent personeel, onze kamer kwam enigszins 'versleten' over, zeker geen slecht hotel ik twijfel echter of ik bij een volgend bezoek weer dit hotel zou kiezen

Met jonge kinderen

• 9Ilona04-08-2008

Een mooi, goed hotel met een ideale ligging

Wij zijn vier dagen in het Bernini Bristol geweest en dit waren vier geweldige dagen. Het hotel is mooi en alles ziet er goed verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtbuffet is erg goed en uitgebreid. Op de bovenste verdieping een prachtig restaurant/dakterras met een geweldig uitzicht over Rome. Het hotel heeft een ideale ligging. Op loopafstand heb je de Trevi fontein en de Spaanse trappen. Aan het plein voor het hotel heb je een opstapplaats voor de hop-on-hop-off-bussen en vanaf het plein voor het hotel zit je direct op de Via Veneto, een leuke straat met veel gezellige kleine restaurantjes aan de straatkant. Het Bernini Bristol is niet het goedkoopste hotel, maar dan heb je wél wat!

• 8Dorine13-03-2008

Een mooi hotel erg centraal gelegen,naast het metrostation Barberini. Kamer goed en mooi verzorgd.Ontbijt zeer uitgebreid zeker voor italiaanse begrippen. Leuke omgeving in de buurt van veel restaurant en winkels.Ga eens eten bij ciau bella aan de overkant van de straat.Goed hotel zeker voor herhaling vatbaar.

0 tips over Hotel Bernini Bristol

0 vragen over Hotel Bernini Bristol

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald