7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora Garden voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
FTI Reizen
FTI Reizen

2 reviews over Hotel Aurora Garden in het Nederlands

Aardig hotel

Debbie
14-10-2010

Hotel werd ons toegewezen omdat het hotel wat we geboekt hadden, een probleem had. Op zich een aardig hotel, personeel is zeer vriendelijk en doet zijn best. Ontbijt vonden wij magertjes, maar was te doen. Bedden zeer hard. Kamer netjes en schoon, evenals badkamer. Hotel ligt wel heel ver van het centrum af, maar wij sliepen er maar 1 nacht en toen konden we wel terecht in het hotel wat we geboekt hadden. Hotel is best aan te raden.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Heerlijk hotel, wel lang onderweg naar centrum

Hans
8-11-2008

We zijn 5 dagen in dit hotel, geweest, uitstekende verzorging, prettige bediening en receptie, uitgebreid ontbijt, ruime tuin. Onlangs gerenoveerd en dat is goed te merken. Wat meer engels/duits/nederlands talig TV zenders zou welkom zijn. Met de metro B ben je snel in het centrum van de prachtige stad Rome. De afstand naar het metrostation Rebbibia kost je echter zeker 30-45 min! Bus 343/344 rijd een enorm stuk om en stop erg vaak.

Gereisd Met partner in november 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora Garden in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.