Kleine hotelsWeer vandaag30°17°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Augustus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Augustus in het Nederlands

verschrikkelijk!

marieke
20-5-2015

Vies! Geen ontbijtzaal aanwezig. ontbijt: 2 oude sneetjes geroosterd oud brood op een plastic bordje, een plakje voorverpakte magnetronkaas, oploskoffie, aanmaak-limonade en voorverpakte croissantjes, een yoghurtje, een banaan, een oude appel en zachte aardbeien. op de krappe kamer op te eten.

De douchekop was bruin! Er is toen maar een nieuwe douchekop op gezet. De douche was zo krap dat ik alleen diagonaal mijn armen om hoog kon doen om mijn haar te wassen.

Uit de airco aanzette (er was geen doorluchting en erg warm dus dit moest wel) kwamen zwarte stukjes.

Het kluisje werkte niet, ondanks elke dag vragen of dit gemaakt kon worden. De eigenaar werd zelfs boos op me dat ik de gebruiksaanwijzing moest lezen. Later werd toegegeven dat hij niet werkte, maar dat er na het weekend pas een oplossing voor zou komen. Ik kon het maar gewoon op de hotelkamer laten liggen want dat was veilig volgens de receptionist.

Gereisd Zakelijk in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

eenvoudig hotel

Fred
21-11-2008

Hotel op eerste etagee van het pand. Lift aanwezig, deed het echter bij aankomst niet, tweede en andere dagen wel. Ruime, nette kamer aan de achterkant van het Hotel. TV, minibar, bureautje en zeer ruim bed. Badkamer, schoon maar met een piepkleine douchecabine. Ontbijt is sober en in zeer klein ontbijtkamertje: broodje/croissant, jam, koffie, thee, ranja. Vriendelijke medewerkers. Grote pluspunt is de centrale ligging. Op 5 a 10 minuten lopen van Termini centraal station.

Gereisd Met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Augustus in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Augustus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.