Hotel Augustus

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Augustus voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 2 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4OnvoldoendeScore uit 2 reviews
  • 4Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Augustus

• 1marieke20-05-2015

verschrikkelijk!

Vies! Geen ontbijtzaal aanwezig. ontbijt: 2 oude sneetjes geroosterd oud brood op een plastic bordje, een plakje voorverpakte magnetronkaas, oploskoffie, aanmaak-limonade en voorverpakte croissantjes, een yoghurtje, een banaan, een oude appel en zachte aardbeien. op de krappe kamer op te eten.

De douchekop was bruin! Er is toen maar een nieuwe douchekop op gezet. De douche was zo krap dat ik alleen diagonaal mijn armen om hoog kon doen om mijn haar te wassen.

Uit de airco aanzette (er was geen doorluchting en erg warm dus dit moest wel) kwamen zwarte stukjes.

Het kluisje werkte niet, ondanks elke dag vragen of dit gemaakt kon worden. De eigenaar werd zelfs boos op me dat ik de gebruiksaanwijzing moest lezen. Later werd toegegeven dat hij niet werkte, maar dat er na het weekend pas een oplossing voor zou komen. Ik kon het maar gewoon op de hotelkamer laten liggen want dat was veilig volgens de receptionist.

• 7Fred21-11-2008

eenvoudig hotel

Hotel op eerste etagee van het pand. Lift aanwezig, deed het echter bij aankomst niet, tweede en andere dagen wel. Ruime, nette kamer aan de achterkant van het Hotel. TV, minibar, bureautje en zeer ruim bed. Badkamer, schoon maar met een piepkleine douchecabine. Ontbijt is sober en in zeer klein ontbijtkamertje: broodje/croissant, jam, koffie, thee, ranja. Vriendelijke medewerkers. Grote pluspunt is de centrale ligging. Op 5 a 10 minuten lopen van Termini centraal station.

Hotel Augustus info

Building information