Bed and Breakfast Auditorium di Mecenate

Bed and Breakfast Auditorium di Mecenate

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag20°6°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auditorium di Mecenate voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Auditorium di Mecenate in het Nederlands

Goed hotel en lekker centraal gelegen

Petra,
24-4-2017

Het is een goed hotel, de kamer was prima en er was een goed bed.

Er werd goed schoon gemaakt en we kregen ontbijt op de kamer.

Meestal bestond het ontbijt uit een zoet broodje, beschuitje, jam, chocopasta, honing, boter, yoghurt, sapje en een warme drank.

Erg vriendelijk personeel en 24 uur beschikbaar.

Ze spreken niet zo goed Engels, maar ze willen alles voor je doen.

Lekker centraal gelegen ongeveer 10-15 minuten van het Colosseum en 5-10 minuten van het Termini station.

Verschillende eet gelegenheden in de omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heel mooi pension!

H. Aben
2-11-2014

Ik ben hier met vrienden verbleven voor weekendje weg en was boven verwachting goed bevallen!

Zeer mooi opgeknapt hotel/pension met heel vriendelijk personeel en goede uitvalsbasis voor in de stad. Metrostation ligt om 3 minuten lopen.

En het ontbijt op bed is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Auditorium di Mecenate in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Auditorium di Mecenate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.