ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel Atahotel Villa Pamphili

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.4GoedScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Atahotel Villa Pamphili

• 7fcnieuwbouwwijkzuid06-09-2013

een aanrader, als het zwembad open is

Het hotel is tamelijk ver afgelegen van het centrum, maar door de pendelbus is het goed te doen Wij kwamen aan met het vliegtuig en gingen met het openbaar vervoer naar het hotel. Dit kost weinig geld maar veel tijd. Een alternatief is voor € 30,- met de taxi (vaste tarieven). Terug neem de pendelbus en de metro naar het busstation. Regel de kaartjes voor de pendelbus bij de niet al te vrolijke receptionisten voor €1,50 per persoon per enkeltje De kamers waren redelijk groot met koelkast bad en bovenal balkon! De spa is van een extern bedrijf en daardoor redelijk aan de prijzige kant. Het zwembad is geopend in de zomer maanden. Hij is groot en wordt netjes schoon gehouden. Het ontbijt is niet erg divers, maar wel vers en lekker. De jus 'd orange is vers geperst!!!!!.

• 5tijmo8403-09-2012

Niet voor stedentrip, maar voor zwembad?

We hadden het hotel uitgezocht, vooral voor het zwembad. Lekker een halve dag bezienswaardigheden bekijken en 's middags in het zwembad. Het hotel ligt ver buiten het centrum en ook ver van een bus, tram of metro-halte. Wel heeft het een shuttlebus welke ieder uur rijdt en waarmee je voor 3 euro p.p op de hoek van het Vaticaan wordt afgezet. Deze moet je een dag van te voren bespreken, ook voor de terugweg. Dit maakte het hotel minder geschikt voor een stedentrip, omdat je toch met de tijdsdruk zit. Wat erg jammer was, was dat het zwembad wegens een defecte pomp onze tweede vakantiedag gesloten was. Kan gebeuren, maar ook de derde dag was deze nog steeds gesloten. Navraag bij de receptie of ze wisten wanneer het zwembad weer open zou gaan leverde een arrogante "I don't know" waarna de rug werd toegekeerd. Uiteindelijk was het zwembad nog steeds stuk toen wij Rome weer verlieten... Erg jammer, vooral ook voor de gezinnen met kinderen. Hier had adequater moeten worden gehandeld.

• 9rinavanderlaak11-08-2012

Heerlijk hotel met prachtige tuin en zwembad.

Wij hebben hier een nacht doorgebracht en het was fantastisch. Een oase van rust en toch zo dicht bij het centrum van Rome.

• 8annekevandaatselaar06-06-2012

Mooi hotel met heerlijk zwembad

Het is een erg mooi hotel, het zwembad was heerlijk, altijd voldoende ruimte op de ligstoelen. Wij waren hier zelf 6 dagen en met een graadje of 30 was het toch wel erg prettig vertoeven in het zwembad. Het hotel ligt afgelegen, in de buurt is verder niets te beleven, er gaat elk uur een shuttlebus van het hotel, deze moet je bespreken, wij vonden het lastig om te bepalen hoe laat we weer terug wilden, wij belden dan altijd even naar het hotel, dat was geen probleem. Het openbaar vervoer vonden wij een drama in roem, wij hebben dan ook voor 3 dagen een ticket voor de hop bus genomen, zo kom je ook overal. Als je door de shuttlebus ban het hotel wordt afgezet dan neem je de eerste straat rechts dan kom je op het Sint Pieters plein, op het Sint Pieters plein ga je links en daar stoppen alle hopbussen en daar kan je ook tickets kopen. Vraag in het hotel om een kamer aan de zwembadzijde, de voorzijde is geen mooi uitzicht, alle kamers hebben een balkon, dat is wel prettig

• 0Fam Buytendijk24-02-2012

Aanrader !!!

Ideaal hotel aangezien het hotel net buiten het centrum ligt in een mooi park. Ideale shuttle verbinding met het centrum. Wij hebben 3 kinderen dus de connecting door bood uitkomst. Wij waren er in low season voor slechts 85 euro per kamer incl ontbijt en wifi. Vanaf april gaat mooie buitenzwembad open en is het hotel nog aantrekkelijker. Binnenzwembad alleen als Spa te gebruiken en alleen vanaf 14 jaar. Spa ziet er wel prachtig uit - is ook net nieuw. Aanrader voor het bezoeken van een schtterende stad waarbij tevens van mooie natuur kan worden genoten.

• 8Hans en Tineke03-03-2009

Zeker nog een keer terug, gezellig

Wij waren in augustus 2007 - 10 dagen in Rome. Het verblijf kende mijn man nog via een trip voor zijn werk naar Rome, dus zekerheid. Ligging, ongeveer even ver van het "oude Rome" als vanaf Vatikaanstad, goed bereikbaar met de tram. Ontbijt is goed te doen, het is geen ontbijtbuffet zoals in hotels en op de gang een koelkast met eerlijke prijzen. ´s Avonds lekker op het balkon ons eigen hapje uit de supermarkt, daarbij was de eigenaar zeer behulpzaam met olijfolie, saladebak en bestek enz. Hij doet erg zijn best. Kamers zijn ruim en enkel met balkon. Telefoon kost met kaart haast geen dr.l (?)Verder moet je de badkamer delen met een andere kamer, wel je eigen douche en wasbak, maar toilet en bidet delen dus. Elke dag zeer fijne bad en handdoeken, wij gaan zeker terug.

• 8Sandra van den Oever25-08-2008

Prijs/Kwaliteit perfect !

Op een engelse website veel slechte beoordelingen gelezen, maar voor deze prijs moet je ook geen 5sterren super deluxe verwachten. Voor de prijs die je betaald valt er absoluut niets te klagen. Personeel was zeer vriendelijk, hulpvaardig en professioneel. Kamers waren goed en schoon, publieke ruimtes ook. Ontbijtbuffet goed en uigebreid, diner redelijk goed buffet, beetje prijzig. Enige 'min' punten : Aircosysteem hoor je zeer duidelijk op je terras op de 5de etage, dus echt rustig van het uitzicht genieten gaat niet, maar je hoort er niets van in het zwembad, dat heel mooi is. Terras en restaurantverlichting is ongezellig, erg fel. Ambiance verlichting kennen ze niet echt, behalve in de bar. Heerlijk genieten in het zwembad, na een mooie, maar vermoeiende dag in Rome. Prima plek !!

• 9Boyd de Ruiter11-08-2007

Een goed, leuk hotel! De shuttle naar de stad kan beter worden geregeld, want op drukke tijden zit deze meestal vol en moeten er mensen blijven wachten. Daarin ontbreekt het stukje service dus nog. Het ontbijt was erg goed, met genoeg keuze. Het zembad was schoon, met als enig nadeel het verplicht dragen van een zemkapje. Het hotel ligt wel op loopafstand van de tram, die je dwars door de gezellige wijk Trastevere zo naar de Ara Sacra op Largo Argentina brengt, vlakbij Piazza Navona en Campo de' Fiori.

• 7ann nulens20-07-2007

zwembad was niet verzorgd toch mocht je in geen geval gaan zwemmen zonder badmuts shuttle naar stad zat meestal vol en dan moest je gewoon een uur wachten!!!

Hotel Atahotel Villa Pamphili info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals