Hotel Astrid

ItaliëLazio (Latium)Rome

8.6FantastischScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

8.6FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

5 Reviews over Astrid

• 9Mario08-05-2016

heerlijk verblijf

hotel kamer was schoon, compleet en voorzien van goede douche. geen last van buren geluiden. ontbijt is prima met uitzicht over Rome (dakterras). gratis gebruik van minibar. ligging is ideaal. met tram 2 kom of ga je naar Metro station Flaminio. vanaf dit metro station is de rest van de stad goed te bereiken. echt een aanrader. iets anders: indien je gebruik maakt van de trein naar of van het vliegveld vergeet dan niet je treinticket af te stempelen. wij hebben gezien dat conducteurs geen pardon hebben voor toeristen die het systeem niet kennen en schrijven direct een boet uit. Laat je goed voorlichten!!!!!! (of neem een shuttle bus/taxi)

• 9Kleine30-03-2014

Leuk hotel voor paar dagen Rome

Dit hotel is ons prima bevallen. Erg makkelijk te bereiken ( met metro tot Flaminio) bij Piazza del Popolo ( waar vandaan je veel bezienswaardigheden lopend kunt gaan zien) met de tram tot de 3e halte, dan de straat naar de rivier in lopen en staat het hotel verder aangegeven. Wij hebben een Roma pas genomen, waarmee je 3 dagen kunt reizen en gratis entree hebt voor 2 ( maar niet alle) bezienswaardigheden. Vaticaan met gids bekeken, voordeel is dat je niet in de rij hoeft te wachten, nadeel dat het wel heel snel gaat en je niet echt rustig kunt kijken.

• 8Karel11-10-2010

Prima uitvalsbasis om Rome te ontdekken

Wij kwamen hier terecht omdat we op loop afstand van het Olympisch stadium een hotel zochten (Ivm een U2 concert daar). Prima hotel, schone kamer echter wel allemaal krapjes. Maar dat is meestal in de hele grote steden. Vriendelijk personeel, erg behulpvaardig. Mooi uitzicht,m met name 's avonds op de st. Pieter.

• 9Inge Ellens21-09-2009

Toppertje!

Het Best Western Hotel Astrid ligt aan de Tiber bij het centrum van Rome. Mooi hotel, goed Engelssprekend personeel, service ok, kamer schoon en netjes. Ontbijtbuffet: niks mis mee, vooral het terras waar je zit te ontbijten met uitzicht op het Vaticaan. Bus 2 stopt om de hoek en gaat naar het Piazza del Popolo waar je de metro kan pakken. Verkeerslawaai was er wel, maar wij vonden dat niet storend. Hadden kamer met balkon.

• 8M.J.Dehne13-09-2006

goed hotel met een leukdakteras waar men het ontbijt doet.goede service.de mini bar op de kamer is gratis.Gewoon een goed hotel.

Hotel Astrid info

Building information