Hotel Ascot

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ascot voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 20 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 20 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Ascot

• 701327-06-2013

Eenvoudig, prettig hotel, loopafstand van Termini

Op nog 6-7 minuten lopen van Station Termini (richting Ministerie van Financiën) ligt fit eenvoudig maar prettig hotelletje. De voordeur is, als diverse kleine hotels, een gedeelde statige entree die uitkomt bij een kleine lift. Uiteraard is er een ruime trap voor degene die dat verkiest. De receptie bevindt zich op de tweede etage, waar u een kleine balie aantreft. Aan de andere kant van de trapomgang is nog een soort lounge met een boeken, tijdschriften, een bank en een computer met printer. De kamers liggen op de eerst en tweede verdieping, zijn ruim en schoon. De bedden zijn aan de harde kant. Bureautje met eenvoudige stoel, kast, airco, luiken, douche, toilet en wastafel. Het ontbijt is eenvoudig; voorverpakte toast, smeltkaas, ham, cornflakes, vruchtenyoghurt, vruchtensap, jams, goede koffie. Personeel aan de receptie is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• 8Tim12-06-2013

Prima hotel. Aanrader!

Als je een scherp geprijsd onderkomen zoekt zonder veel poespas. Een nette kamer voor de nacht. Een prima ontbijt 's morgens. Een goede service in de persoon van een hulpvaardige, Engels sprekende medewerk(st)er achter de receptie, dan is dit hotel echt iets voor jou. Wij hebben in ieder geval genoten van het verblijf in hotel Ascot.

• 9Lutz Walther27-08-2010

Vier Nächte im August

Gut gelegenes, nettes Hotel in Fußnähe des Termini. Doppelfenster dämmen den Straßenlärm (Busse) gut ab; Klimaanlage läßt auch bei 30 Grad draußen schlafen. Freundliches Personal, sehr sauberes Bad, Betten tadellos. Zimmer mit Fernsehen; allgemein zugänglicher PC auf dem Gang. Schöner alter Fahrstuhl im Haus. Gute Pizzeria schräg gegenüber (Babbo's).

• 7Els26-10-2009

Prima voor een stedentrip.

Leuk adresje voor een weekendje Rome. Eenvoudig, maar schoon. Vriendelijk personeel. Ontbijt erg eenvoudig, maar dat is voor een paar daagje weg geen probleem. Airco erg prettig en midden in de zomer geen overbodige luxe! Al met al een erg leuk weekend gehad!

• 9Sylvie26-10-2008

Topper voor een stedentrip

Hotel ligt op 1e en 2e verdieping van een gebouw vlakbij het station van Rome. Erg centraal gelegen. Er rijden bussen, treinen, metro vlakbij. Ook zijn de belangrijke plekken aan te lopen (als je van lopen houdt dan..) Ruime hotelkamer met nette badkamer. Ieder dag schone handdoeken en in de 4 dagen dat we er waren zelfs een keer een schoon bed. Netjes verzorgd. We waren er eind oktober en hadden nog super weer. 's nachts wel het raam op de kamer dicht, er is redelijk wat herrie van de straat. Het raam is 4 dubbeldik en houdt alle herrie tegen. Een superadresje als je gewoon een bed en schone badkamer wilt voor een goede prijs.

• 7Sabina van Bunnik12-10-2008

Hele slechte bedden

Dun matras, stalen veren waren goed te voelen. Na een dag Rome geen lekker bed, ook de kamer was niet echt geweldig, kleine douche met hele smalle kleine waterstraal. Wel redelijk schoon.

• 8Marcel22-06-2008

Aanrader voor wie kan leven met iets mindere luxe.

Gunstig gelegen hotel op ca. 300 m1 van het station. De bedden zijn wat aan de harde kant maar dat was voor ons geen bezwaar. De kamer was zeer schoon en voorzien van airco. De dubbele beraming houdt het meeste lawaai buiten. Ontbijt is ruime voldoende. Vriendelijke mensen. Omgeving Termini is wel wat dubieus. Desondanks een aanrader. Het is een hotel om te slapen niet om er te verblijven. 3e bed op de kamer (no. 30) aanwezig = meerprijs. Centrum is beloopbaar, busstation is vlakbij. n.b. Ga eten bij Andrea (3 straten verderop) gezelig en normaal betaalbaar. Vraag de weg bij de receptie. Bij een late vlucht mag je je bagage achterlaten en in de middag ophalen. (was geen enkel probleem)

• 7Frank Schöne03-06-2008

Eenvoudig doch prettig hotel; voldeed precies aan onze verwachtingen en wensen. Geen poespas; precies wat we willen. Goede ligging t.o.v. centrum, maar ook heel handig vlakbij station.

• 9N. van der Steen05-05-2008

Voor een relatief 'goedkoop' hotel was het helemaal prima: zeer vriendelijk personeel, altijd opgewekt en behulpzaam, al na onze eerste nacht werden we zo 'herkend' dat we niet eens om onze sleutels hoefden te vragen. Knus, klein en rustig, kamers geluid- en lichtdicht gemaakt met dubbele ramen (nodig bij Termini!!), alles netjes en goed verzorgd. Elke dag schone handdoeken was ook fijn (en niet eens nodig).

• 8M. van der Stelt06-04-2008

Erg goed hotel. 10 minuten lopen vanaf station Termini. Aardig personeel. Goed ontbijt. Peroneel bood op de laatste dag aan om de bagage in bewaring te nemen, zodat we deze 's avonds voor vertrek konden ophalen.

Hotel Ascot info

Facilities