Bed and Breakfast Arcobaleno

Meer bedandbreakfastinfo

6 reviews over Bed and Breakfast Arcobaleno

• 9henkhesseks09-06-2012

super!

Wij zijn nu twee keer bij Arcobaleno geweest, de eerste keer was al heerlijk, mooie plek, keurig verzorgde appartementen, en Francesca is een schat! Vorig jaar heeft ze een kleine verbouwing gehad, de keuken is nu groter, en heeft een zitgedeelte erbij gekregen.

Met vrienden

• 9buisiness22-05-2012

Midden tussen de Romeinen, rustig en ruim

Heerlijke plek in een mindertoeristisch deel van Rome maar toch supercentraal gelegen. Appartement in een flatgebouw met uitzicht op de Engelenburg. Zeer vriendelijke gastvrouw, prima uitrusting. Molto bene!

• 9fam. vd Horst23-03-2009

B&B voor een mooie prijs

Nette, mooie en schone kamers. Kamers zijn compleet, bedden slapen prima. Badkamer ziet er ook prima en schoon uit. Het B&B ligt om de hoek van het Vaticaan en het Castel St. Angelo.

• 9Rita Poppen15-05-2008

We hebben zes dagen in het B & B van Francesca doorgebracht. Geweldige ligging, alles is vanuit het appartement te belopen. Ook is het er heerlijk rustig, dus het slapen gaat prima! Kamer ok, alles heel schoon. De keuken wordt elke dag aangevuld met spullen voor het ontbijt. De enige minpunten: klein tafelte om op te ontbijten, klef brood (gelukkig is er een goeie bakker in de straat om de hoek) en de hele week met dezelfde handdoeken. Afgezien hiervan kan ik het iedereen aanraden!

• 9Linda, Jose, Lieve en Chris06-03-2007

Waren in het appartement van mevr. Francesca Puglia (zelfde van bed and breakfast Arcobalena) en zijn tevreden naar huisgekomen. Een heel vriendelijk, gastvrije vrouw. Goed gelegen bij het vaticaan, sixtijnese kapel en bussen. Iets verder van het centrum.

Anders

• 10Natasja20-08-2006

In Februari in deze B&B geweest. Erg vriendelijke eigenaresse die de moeite nam alles uit te leggen en ons goede tips gaf. Arcobaleno ligt praktisch om de hoek bij het Vaticaan. Kamers zijn erg netjes, 's ochtends kun je je eigen ontbijtje maken in het keukentje en de afwas kun je gewoon laten staan, dat wordt door de schoonmaakster gedaan.

Erg leuke B&B voor een aantrekkelijke prijs!

Anders

1 tip over Bed and Breakfast Arcobaleno

• buisiness, 22-05-2012

De pizzeria bij de entree! Je hoeft niet verder te zoeken!

0 vragen over Bed and Breakfast Arcobaleno

Bed and Breakfast info