Hotel Aquarium

6.4VoldoendeScore uit 16 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 16 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Aquarium

• 1Frederik07-05-2017

Insecten op de kamer.

De kamer is zwaar verouderd. De badkamer valt bijna uit elkaar. Er zitten gaten in de muur, en de plinten laten los. Er komen kleine insecten uit de vloer. Er zijn weinig stopcontacten. Niet alle verlichting en airco's werken Groetjes,

• 6Rachelle27-04-2013

Super ligging, slechte service

Hotel was in eerste instantie moeilijk te vinden, uiteindelijk toch gevonden, wel supergoede ligging. We waren vroeg in het hotel, en konden gelijk de kamer in, dit was wel netjes. Maar de kamer was TOTAAL niet van wat ik op internet heb gezien. Tafeltjes vielen bijna uit elkaar, er zat maar 1 van de 2 douchedeuren in en geen schone handdoeken totdat we er om vroegen. Het ontbijt was heel karig, en was alleen jam als beleg. Dus wil je wat anders? Koop het in de supermarkt. Zorg ook dat je de toeristenbelasting afgepast kunt betalen, ze hebben namelijk geen wisselgeld. Dit hoort niet als hotel zijnde vind ik. Als je een supersimpel hotel wilt kun je hierheen gaan, je kunt ook iets meer betalen en voor iets meer hotel kiezen.

• 8agp murgia29-12-2011

Goed hotel

Aanrader voor iedereen. Goede service, aardig personeel, goede verhouding prijs/kwaliteit. Goede ligging van hotel, vlakbij Termini en vele bezienswaardigheden in de buurt.

• 5K26-08-2011

Mwahh

Ten eerste is het al een hele kunst om de ingang te vinden, die ligt achter een zware gesloten deur met rolluik ervoor. De lift is claustrofobisch. Personeel spreekt niet/nauwelijks engels, maar is verder wel vriendelijk. De kamer was oudbollig en muf, de badkamer was vies. Het toilet spoelde niet door en uit de douche (waar je je kont niet kon keren) kwamen 3 druppels water. Ook de airco werkte niet, wat niet bepaald gewenst is in de zomer met 37 graden C. Het ontbijt bestond uit harde broodjes, die er al 3 dagen liggen, en alleen jam. Maar voor weinig geld kun je op straat lekker ontbijten. De ligging daarentegen was perfect. Op een steenworp afstand van het Termini station en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Ook veel leuke restaurantjes in de straat. Gelukkig hoefden we er alleen maar te slapen, Rome zelf is fantastisch !!

• 9J. Arts26-05-2011

Centraal gelegen, goed Hotel

Een prima hotel voor je bezoek aan Rome. Zeer centraal gelegen bij het Termini-station, veel restaurantjes en terrasjes. Hotel is enigzind verouderd, maar dat kan bijna niet anders in deze oude stadswijk. Wel schoon en zeer vriendelijk personeel. Gelegen aan een, verhoudingsgweijs rustige straat. Druk is het in Rome echter altijd. Ontbijt was voldoende, broodjes, croissants, cornflakes, koffie , thee, melk en jus. Alleen het beleg is niet zo uitgebreid als wat we gewend zijn, alleen jam. In een nabij gelegen supermarkt paar kaasjes gekocht.

• 7Marinus en Willemien06-10-2008

Goed bereikbaar

Het hotel ligt om de hoek bij Termini station en 5 min. lopen van het Colosseum. De kamers zijn schoon, de badkamer klein maar wel schoon. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt bestaat uit harde broodjes met jam en smeerkaas. Wat zoete broodjes en cornflakes.

• 6Wilco en Lyanne08-10-2007

Wij zijn hier in aug. 2007 geweest (vier dagen). Het is een prima hotel. Het personeel is erg vriendelijk. De ligging van het hotel is prima het is ongeveer 2 minuten lopen vanaf het terminstation. Het ontbijt is redelijk, de broodjes zijn lekker maar weinig variatie. De hotelkamers zijn netjes en schoon. Wij waren met de auto, we konden parkeren in een garage bij het terministation dit was een bewaakte garage. (12 euro per dag). Rome is echt een mooie stad echt veel te zien!

• 7Erik Timmermans11-09-2007

Hotel ligt zeer gunstig t.o.v. het station (Temini) en de bezienswaardigheden zoals het Coloseum. Kamer was klein maar voldoende voor ons verblijf (je bent toch voornamelijk in Rome). Badkamer was redelijk, maar niet geweldig afgewerkt. Het ontbijt was ruim voldoende met verschillende soorten broodjes, jam en smeerkaas als beleg, vruchtensap, koffie/thee/cappucino, cornflakes en melk/yoghurt. Voor de prijs die wij betaalde (€ 99,00 per nacht) was dit hotel i.r.t. de ligging heel goed te noemen. Wij zouden er zo weer heen gaan.

• 7Fam. Koster21-05-2007

Was een goed hotel. De kamers waren schoon/eenvoudig. Badkamer was goed. Ontbijt was zeer eenvoudig voor ons goed. Prijs/kwaliteitsverhouding hotel was goed.

• 1Johanna24-04-2007

Smerige kamers en douche, waarin schimmel hoogtij vierde. Overal stof, zelfs in klerenkast.Personeel kent amper Engels. Lift roep claustrofobie op. Ontbijt magertjes, onverzorgde tafels en stoelen. Alleen bed rechtgetrokken en 2 nieuwe handdoeken iedere dag, verder keken ze nergens naar.Opslagruimte van beddengoed etc. deed je griezelen als je in de ruimte keek die merendeels openstond op de gang.Alles was smerig, zelfs de ontvangsthal.Jammer, want de ligging nabij Termini was ideaal. Wij komen niet meer terug in het Aquarium, onze vissen thuis hebben het zelfs in hun aquarium nog beter. Tip: we zijn bestolen van portemonnee in bus naar St. Pieter. Dader deed alsof hij dronken was en hing zodoende tegen ons aan. Het was binnen 5 seconden gebeurd. U bent gewaarschuwd. De wijk bij het hotel bevinden zich daklozen waarbij de handtasjes onder de banken liggen van argeloze toeristen. Pas op, pas op.

Hotel Aquarium info

Facilities