Hotel Aphrodite

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.2GoedScore uit 98 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 98 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

108 Reviews over Aphrodite

• 10Chantal17-08-2014

Super hotel

Net hotel op een centrale plek gelegen, gastvrij, personeel zeer behulpzaam, we kwamen vroeg in het hotel aan ze vertelden ons dat de kamer omstreeks een uur of twee klaar zou zijn..al met al maar een kwartiertje hoeven te wachten op onze sleutel. Nette kamer, ruime badkamer. Bed was wat hard, maar goed op te slapen, wij zaten op de vijfde verdieping en hebben geen last gehad van geluidsoverlast of dergelijke...ontbijt was voldoende en goed. Zou er zo weer naar toe gaan.

• 9maaike-boots04-06-2014

AMAZING

Good hotel. We had a really good time in Rome. The train and metro are across the hotel. The employees were very nice and helpfull.

• 5JdG, Arnhem06-05-2014

hotel maakt zijn sterren zeker niet waar!

Het zou hier om een vier sterren hotel moeten gaan, (4 sterren conform Zoover als hun eigen site) maar dat maken ze echt niet waar.

• het bed is veel te hard. het matras is echt stevig en ligt niet op een lattenbodem maar op een houten plank! oke je bent echt moe naar zo'n dag, maar toch goed slapen en uitrusten is super belangrijk.
    • veel lawaai van de waterleidingen die in de muur lopen (vooral s'nachts)
    • douchekop was lek en spoot alle kanten op
    • steeds koud, lauw en dan weer heet water onder de douche
    • best kleine hotelkamer/badkamer
    • weinig keuze bij het ontbijt.
    • ligt vlak aan het centraal station (dus heel veel voordeel) maar ook veel nadeel van de tientallen zwervers.
    • deel van het personeel spreekt geen/slecht Engels

Sommige minpunten zijn maar kleine puntjes, maar doordat ze een vier sterren hotel zijn mag je best wel wat verwachten en doordat ze ook op belangrijke punten steken laten vallen, val je ook over de kleine minpuntjes.

• 8veroschef07-11-2013

Prima uitvalsbasis!

Perfect hotel voor stedentrip. We hadden een 3 persoonskamer, 1 2-persoonsbed en 1 bed in een nis/kamertje. Prima! Alles aanwezig, gratis Wifi en alles schoon. Naast het hotel een top restaurantje (met trapje naar beneden). Vriendelijke mensen. Zou er zo weer naar terug gaan.

• 7Yvonne10-09-2013

Jammer van het slechte ontbijt!

Op zich was het een prima verblijf alleen heb ik slechte ervaringen met het ontbijt.

• 7Michel04-03-2013

Goed Hotel om overal snel te komen

Hotel ligt op 10 meter afstand van het "centraal station" Ideaal om overal te komen.

Hotel zelf is redelijk. Onbijt moet je vroeg zijn als je normaal vers brood wil hebben. Bed is gewoon een paar houten balken en waar je ligt is gewoon een plaat. ( dit hebben we gezien )

Puur gebruiken als je de heledag/avond weg bent en alleen wilt slapen. Anders deze vermijden.

• 8Sillie23-12-2012

Ideaal gelegen

Hotel Aphrodite ligt recht tegenover station Termini, begintpunt van de hop-on bus. Het is een schoon hotel, nette kamers. Ideale plek om Rome te verkennen. Ontbijt een beetje karig assortiment, maar genoeg. leuk hotel voor alleen te slapen en te ontbijten.

• 7Jaimy03-04-2012

Fijn hotel in het centrum

Pluspunten: Vlakbij het centraal station van Rome waardoor alles snel bereikbaar is. Enkeltje met de metro is 1 euro. Fijn hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten: - Kleine douche - 's morgens veel lawaai maar doordat je al vroeg op pad gaat heb je daar niet veel last van. - Ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid. - Veel zwervers / bedelaars vlakbij het hotel, maar deze vallen je niet lastig.

Het hotel ligt wel in het centrum maar de leuke en gezellige straatjes en restaurants zijn toch vooral in een ander gedeelte van de stad te vinden.

• 9monique29-02-2012

Prima hotel op centrale locatie

Heel mooi hotel. Wij hadden een ruime kamer die dagelijks keurig werd schoongemaakt. Alle negatieve beoordelingen zijn onterecht. Hotel ligt heel centraal dicht bij het station Termini zodat je alle kanten op kunt. Wanneer wij weer naar Rome gaan kiezen we zeker weer voor dit hotel!

• 0Wil31-10-2011

heel goeie ligging

goede ligging en uitstekende kwaliteit prijsverhouding.

Hotel Aphrodite info

Hotel type