Hotel Aphrodite

103 reviews over Hotel Aphrodite in het Nederlands

Super hotel

Chantal
17-8-2014

Net hotel op een centrale plek gelegen, gastvrij, personeel zeer behulpzaam, we kwamen vroeg in het hotel aan ze vertelden ons dat de kamer omstreeks een uur of twee klaar zou zijn..al met al maar een kwartiertje hoeven te wachten op onze sleutel. Nette kamer, ruime badkamer. Bed was wat hard, maar goed op te slapen, wij zaten op de vijfde verdieping en hebben geen last gehad van geluidsoverlast of dergelijke...ontbijt was voldoende en goed. Zou er zo weer naar toe gaan.

hotel maakt zijn sterren zeker niet waar!

JdG, Arnhem
6-5-2014

Het zou hier om een vier sterren hotel moeten gaan, (4 sterren conform Zoover als hun eigen site) maar dat maken ze echt niet waar.

- het bed is veel te hard. het matras is echt stevig en ligt niet op een lattenbodem maar op een houten plank! oke je bent echt moe naar zo'n dag, maar toch goed slapen en uitrusten is super belangrijk.

- veel lawaai van de waterleidingen die in de muur lopen (vooral s'nachts)

- douchekop was lek en spoot alle kanten op

- steeds koud, lauw en dan weer heet water onder de douche

- best kleine hotelkamer/badkamer

- weinig keuze bij het ontbijt.

- ligt vlak aan het centraal station (dus heel veel voordeel) maar ook veel nadeel van de tientallen zwervers.

- deel van het personeel spreekt geen/slecht Engels

Sommige minpunten zijn maar kleine puntjes, maar doordat ze een vier sterren hotel zijn mag je best wel wat verwachten en doordat ze ook op belangrijke punten steken laten vallen, val je ook over de kleine minpuntjes.

Prima uitvalsbasis!

veroschef
7-11-2013

Perfect hotel voor stedentrip. We hadden een 3 persoonskamer, 1 2-persoonsbed en 1 bed in een nis/kamertje. Prima! Alles aanwezig, gratis Wifi en alles schoon.

Naast het hotel een top restaurantje (met trapje naar beneden).

Vriendelijke mensen.

Zou er zo weer naar terug gaan.

D-reizen

Jammer van het slechte ontbijt!

Yvonne
10-9-2013

Op zich was het een prima verblijf alleen heb ik slechte ervaringen met het ontbijt.

Goed Hotel om overal snel te komen

Michel
4-3-2013

Hotel ligt op 10 meter afstand van het "centraal station"

Ideaal om overal te komen.

Hotel zelf is redelijk. Onbijt moet je vroeg zijn als je normaal vers brood wil hebben. Bed is gewoon een paar houten balken en waar je ligt is gewoon een plaat. ( dit hebben we gezien )

Puur gebruiken als je de heledag/avond weg bent en alleen wilt slapen. Anders deze vermijden.

Ideaal gelegen

Sillie
23-12-2012

Hotel Aphrodite ligt recht tegenover station Termini, begintpunt van de hop-on bus. Het is een schoon hotel, nette kamers. Ideale plek om Rome te verkennen. Ontbijt een beetje karig assortiment, maar genoeg. leuk hotel voor alleen te slapen en te ontbijten.

Fijn hotel in het centrum

Jaimy
3-4-2012

Pluspunten:

Vlakbij het centraal station van Rome waardoor alles snel bereikbaar is.

Enkeltje met de metro is 1 euro.

Fijn hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten:

- Kleine douche

- 's morgens veel lawaai maar doordat je al vroeg op pad gaat heb je daar niet veel last van.

- Ontbijt is prima, maar niet heel uitgebreid.

- Veel zwervers / bedelaars vlakbij het hotel, maar deze vallen je niet lastig.

Het hotel ligt wel in het centrum maar de leuke en gezellige straatjes en restaurants zijn toch vooral in een ander gedeelte van de stad te vinden.

Prima hotel op centrale locatie

monique
29-2-2012

Heel mooi hotel. Wij hadden een ruime kamer die dagelijks keurig werd schoongemaakt. Alle negatieve beoordelingen zijn onterecht. Hotel ligt heel centraal dicht bij het station Termini zodat je alle kanten op kunt. Wanneer wij weer naar Rome gaan kiezen we zeker weer voor dit hotel!

heel goeie ligging

Wil
31-10-2011

goede ligging en uitstekende kwaliteit prijsverhouding.

Niet meer

Frans
29-10-2011

Dit hotel ligt perfect schuin tegenover het centraal station. De bedden in de kamer waren zeer slecht. Dunne matrassen dus je lag op planken. De douche is gemaakt voor kabouters. Vlekken op de muren en kringen op plafond. WC liep niet goed door. Ontbijt was zeer slecht. Heel wat hotels in mijn leven in div. landen meegemaakt maar in een daklozenhotel is het ontbijt beter. Als je toch dit hotel wilt boeken neem het dan zonder ontbijt en ga ontbijten in de stationshal waar verschillende mogelijkheden zijn. Ontbijt daar perfect.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphrodite in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphrodite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.