Bed and Breakfast AntiquaRoma

Bed and Breakfast AntiquaRoma

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°12°

We hebben een aantal aanbieders voor AntiquaRoma voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast AntiquaRoma in het Nederlands

Fantastische B&B voor een citytrip Rome !

Rony en Jeannine
30-10-2010

AntiquaRoma is geen echte B&B, eerder een kamer in een groot oud appartementsgebouw,zeer kleinschalig en gemoedelijk. Het is net of je thuiskomt,je hebt je eigen sleutel,zodat je steeds binnenkunt. De kamers zijn mooi ingericht met antiek en modern,wij hadden zelfs een hemelbed en de badkamer was zeer netjes. De schoonmaak is onberispelijk,iedere dag gepoetst en om de 2 dagen verse lakens en handdoeken. De baas van de B&B is de vriendelijkste man die ik ooit al ben tegengekomen,hij doet er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken,hij spreekt vloeiend Engels en geeft je direct een stadsplan mee met de nodige uitleg. De ligging van de B&B is super,alle bezienswaardigheden zijn op wandelafstand,wij hebben nooit het openbaar vervoer moeten nemen en nu is er ook van de luchthaven een shuttlebus rchtstreeks tot aan het Piazza Cavour,net om de hoek(8 euro). Super verblijf !!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast AntiquaRoma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast AntiquaRoma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.