Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Antica Locanda Palmieri

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Antica Locanda Palmieri voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Antica Locanda Palmieri

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antica Locanda Palmieri in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antica Locanda Palmieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.