Bed and Breakfast Anthony B&B

Bed and Breakfast Anthony B&B

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Anthony B&B voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Anthony B&B in het Nederlands

Vrij nette B&B met metro om de hoek

conny_vandijk
5-5-2012

De B&B ligt buiten het centrum maar wanneer u dat geen probleem vindt is de ligging perfect. Op 5e verdieping met kleine lift. Kamer is ruim, niet super schoon maar wel netjes. Ontbijtkamer/keuken is wel heel klein wanneer al de kamers bezet zijn. Badkamer zou en suite zijn maar was op de gang; was wel voor ons alleen. Rond bad vieze kitnaden terwijl de rest wel schoon was, ziet er niet mooi uit. Stortdouche bij het bad waar je niet onder kon staan. Personeel niet zo behulpzaam, vriendelijk, zoals vermeld op de site. Ontbijt is vooral zoet. Rome is mooi maar wel erg hectisch. Grootste probleem vonden wij je oriëntatie. Eerder nooit geen problemen maar in deze stad wel. Kostte erg veel tijd om in het binnenste van het centrum overzicht te houden; waar ben ik nu. Iets verder in de straat fantastisch eten bij Mamma Angela.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2012

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anthony B&B in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anthony B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.