Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Angelini in het Nederlands

Superlocatie voor een stedentrip

Astrid de Graaf
3-5-2014

Angelini Bedrooms is zeer geschikt voor een stedentrip. Alles op loopafstand! Het is net of je een eigen appartement hebt in hartje Rome! Zeer vriendelijke eigenaresse die bij aankomst veel tips geeft in het Engels met een leuk Italiaans accent. sMorgens kun je in de naastgelegen bar een cappuchino en een croissant eten. Hiervoor krijg je elke dag een bonnetje. Ruime kamer, badkamer wat aan de kleine kant, maar alles is aanwezig. Heerlijke bedden. Kortom, een aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Bed and Breakfast info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Angelini in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Angelini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.