Tijdelijk €25 aanbetaling

+70

7.5GoedScore uit 33 reviews

• Airconditioning

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Anfiteatro Flavio

• 4Anne van Esch31-05-2016

Verschrikkelijk slecht

Flavio is geen Hotel maar een BenB. Wij logeerden in een gebouw aan de overkant van de straat. 5 sleutels om binnen te komen. Gordijnen hingen afgescheurd aan plafond. Douchedeur moet je vasthouden tijdens douchen anders valt ie eruit. Uit de slang van de douche komt net zoveel water als door de douchekop. Kapotte douchebak met gevaarlijk scherpe punten. Overal schimmel. Ontbijt 2 sneetjes Casinobrood met 3 plakken Salami en een gebakken ei erbovenop. Elke dag weer. Je kunt geen kopje koffie krijgen er is geen bar. Geklaagd maar ja Pech! Wel overal foto's van gemaakt als bewijs.

• 7Nathalie08-02-2012

Matig hotel met prima ligging

Klein hotel, kleine kamers, te harde matrassen. Netheid in de kamers: net ok. Ontbijt is goed al moet je elke dag wel hetzelfde eten. Vriendelijkheid van het personeel hangt echt af van aan wie je iets vraagt. Er waren net werken in het hotel waardoor de lift niet werkte, de trappen vol vuil gruis lagen, je 's morgens best wek vroeg gewekt werd met geklop van hamers en dergelijke. De verwarming werkte niet.....Maar met de airco lukt het om toch een deftige temperatuur in de kamer te krijgen. De liggen van het hotel is wel super en compenseert veel van de andere gebreken.

• 4Soraya16-09-2011

Hygiëne is hier niet van toepassing!

Wij hadden de pech om niet in het hoofdgebouw te verblijven maar in een zijgebouw van hotel Anfiteatro. De kamer daar is qua hygiëne en netheid beneden alle peil, enkel de airco werkte heel goed en maakte weinig lawaai. Ook de ligging is hier fantastisch! Wij zijn zelf niet veeleisend maar een minimum aan netheid is toch een vereiste. In Rome komen we zeker terug, maar we gaan dan toch kiezen voor een ander hotel.

• 8carina 03-07-2010

ideaal gelegen om Rome te voet te bezoeken !

Ideaal gelegen voor Rome te voet te verkennen.Kamers verzorgd en proper, om de 2 dagen verse handdoeken. Ontbijt uitstekend. Jammer dat de airco kapot was in dit hete weer (boven de 35°), kregen wel een ventilator. Personeel heel verschillend, het ene meisje supervriendelijk , bij onthaal een hele uitleg hoe we Rome moesten verkennen en iedere keer ze ons zag een mooie glimlach of een woordje.Het andere was niet vriendelijk,er kon nooit geen goeidag ervan af en we mochten op onze laatste dag onze bagage zelfs niet in het hotel achterlaten, geen plaats zei ze, alhoewel....(voor een jongeman deed ze het wel)

• 6Michel06-05-2010

Redelijk hotel met uitstekende ligging

Zeer centraal gelegen hotel. De kamers zijn wel erg gehorig, hebben een kleine badkamer en harde bedden. Alles is wel goed schoon. Receptionist had hele leuke tips voor o.a. leuke bars, restaurants.

• 4Corne Dogge14-04-2010

Geen aanrader

Helaas zijn wij afgegaan op de overwegend positieve reacties hier op Zoover: helaas bleek het "hotel" niet geweldig te zijn. Positief : de ligging is erg goed, alles is op loopafstand en ook de metro is om de hoek. In de buurt zijn vele leuke eettentjes, maar stel je hier er ook niet teveel van voor. De kamers : gemaakt van papiermache, je hoort werkelijk alles, tot aan complete gesprekken toe -> wij zaten aan de straatkant, en gelukkig houden de ramen vrijwel al het geluid van de straat tegen, maar helaas niet het harde geluid van een WC-doortrekkende medegast (alsof er een paar sluizen worden opgetrokken!). En nee, dit is niet charmant of "karakteristiek". Douche is basic maar alles werkt wel, en wordt goed schoon gehouden. Aan de bedden hebben we nog net geen hernia overgehouden, wees erop voorbereid dus! Ontbijtkamer - of liever gezegd een te kleine schuilkelder waar teveel jaren 70 stoeltjes in zijn gepropt. Goeie koffie wel ! Broodjes niet ontdekt! Maar wel : locatie is top!

• 7Marleen 06-04-2010

goed stadshotel

Redelijk hotel, prima ligging, kamers waren schoon, wel jammer dat er van die 'Leger des Heils' dekens op de bedden lagen. Douche was heel minimaal duurde minimaal een kwartier voordat deze warm was verder heel dun straaltje. Wel heel dicht bij alle bezienswaardigheden. Hele kleine ontbijtzaal maar wel prima koffie en nog een redelijke keuze qua broodjes.

• 9jan03-02-2010

Uistekende ligging

Een leuk hotel,voor 4 nachten geboekt, centraal gelegen voor het bezoeken van alle pracht wat rome te bieden heeft. Hotel is prima, alleen kleine kamers, nog kleinere badkamer, uitstekend ontbijt. En veel te harde matrassen. prijs/kwaliteit correct

• 8Moeder en dochter27-12-2009

Leuk hotel

Net terug van een citytrip in Rome. De kamers zijn netjes en de badkamer mooi! Het enige nadeel was dat de nachtmedewerker erg luidruchtig was. Schreeuwen lachen en heel hard praten. Erg gezellige straat met leuke eet tentjes. Heel centraal gelegen. Super

• 9Anita 08-12-2009

Fantastisch voor een stedentrip

Met z'n vieren, in een vier persoons kamer. Goed te doen, niet echt heel groot. Bij aankomst heeft de receptionist een stadskaart doorgenomen waarmee wij 2 volle dagen alles lopend hebben gezien. Het colloseum is aan het einde van de straat en verdere bezichtigingen op loopafstand. Ontbijt, verschillende croissants, beleg, thee koffie sap.

Aanrader, zit middenin hartje Rome!

Hotel Anfiteatro Flavio info

Soort hotel