Hotel American Palace

ItaliëLazio (Latium)Rome

5.8VoldoendeScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

5.8VoldoendeScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over American Palace

• 2A. Wierenga17-09-2013

Nooit meer

Goede ligging t.o.v. metrostation. Slechte service. Kamers erg klein, badkamer te klein. Gehorig, zowel van andere gasten als van verkeer. De kwaliteit van het vooraf bestelde diner was ver beneden peil. Het a la carte eten was beter. Personeel niet erg toeschietelijk. Er is een tuintje, maar als het regent worden tafels en stoelen nat ondanks de aanwezige parasols. Dit hotel heeft niets extra's te bieden.

• 5Leo Troost18-06-2013

In dit hotel spreekt niemand ENGELS !!!!!

Veels te weinig personeel, niemand bij de bar, half uur wachten op je drankjes. Kamers klein maar schoon. Hotel ligt aan de doorgaande weg naar het centrum van Rome, wel vlakbij de Metro.

• 7Tieneke van der Meulen11-05-2013

Aardig hotel dichtbij de metro

Prijs kwaliteit niks mis mee

• 2Jo 02-01-2013

super slecht

dit was het allerslechtste hotel dat we ooit gehad hebben. Niet schoon, niet gezellig, harkerige bediening en hele kleine kamers met nog kleinere douche. Zeepresten en vuiligheid sporen overal. Niet goed schoongemaakt. Voor ons nooit meer. Via een reisorganisatie geboekt en daar boeken we dus nooit meer bij.

• 8Marcel07-10-2012

redelijk hotel

IK heb dit hotel geboekt samen met een rondreis van touroperator. Kamer en de douchecabine waren redelijk klein. Ontbijt en diner was zeer goed. Kamers aan de kant van de weg zijn erg gehorig. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

• 4Marc31-07-2012

2 sterren

De ligging ten opzichte van de metro is goed maar daar is dan ook alles mee gezegd. De wijk is onaangenaam, veel vuilnis papiertjes plastic en zo op straat en rondom, s' avonds gure sfeer. Aardig receptie personeel, met uitzondering van 1 kwal bij de bar. De kamers zijn uitgewoond

• 5Loreentje20-07-2012

geen topper

Ziet er heel aardig uit, maar is geen topper. Buurt is onvriendelijk, veel afval en viezigheid rondom het hotel. De kamer was redelijk, maar in de douchebak zat aangekoekte viezigheid en de tegeltjes schimmel. De hall en het restaurant ziet er wel gezellig uit. We zouden dit hotel niet aanraden aan anderen

• 4Hoostrate22-04-2012

Je wordt hier niet blij van

Nou, hier wordt je niet blij van. Lekker buurt met hoertjes. Het personeel is niet zo behulpzaam, spreekt slecht of niet Engels. Sommige bediendes zijn ronduit onbeschoft naar de mensen. De groepen Jappen plunderen het ontbijt, en het wordt dan vervolgens ook niet aangevuld . '' Op, sorry hoor maar dan had je maar eerder moeten komen '' ( de enige dag dat we eens wat later vertrokken danbij het ochtendgloren ). De kamer was zo zo

• 2karel22-04-2012

Baggerbak

Dit is het slechtste hotel dat ik tot nu toe bezocht heb en ik reis best veel. Niks klopte. Van het wc papier dat niet aangevuld werd, tot personeel dat ongevraagd zonder kloppen je kamer binnenloopt tot beestjes in de wasbak. Wij zullen best pech hebben gehad maar we hadden een hele kleine donkere kamer, uitzicht nul. Maar goed je bent de hele dag weg dus maakt niet uit. Aan de bar wordt je ronduit in de nek geslagen en de bedining is bot. Morgen weer nieuwe toeristen denken ze. Vieze nare buurt

• 8Luus Wesseling23-02-2012

5 dagen Rome in het Am. Palace was een succes.

Hotel American Palace is gunstig gelegen vlak bij het eindpunt van metrolijn B (Laurentina). Het personeel is vriendelijk en de kamer was elke dag brandschoon! Er was een koelkastje en haarföhn aanwezig. Het ontbijtbuffet was prima en werd geregeld bijgevuld. Zowel op de dag van aankomst als vertrek konden wij onze koffers op een afgesloten plek plaatsen, zodat we de gehele dag onze handen vrij hadden. Op dit moment wordt de benedenetage geheel geschilderd met mooi resultaat.

Hotel American Palace info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV