Hotel Alpi

ItaliëLazio (Latium)Rome

8.5FantastischScore uit 29 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 29 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

29 Reviews over Alpi

• 9Cornelia-NYC15-05-2017

SIMPATICO E AL PREZZO GIUSTO

Camera e posizione della struttura sono al top. Reception professionale e non sbrigativa. Colazione sopra gli standard della città. Ubicazione strategica fra metro e stazione Termini e a Roma questo è molto raro, soprattutto mantenendo una deliziosa atmosfera da palazzo ottocentesco ben rifinito. Preferire e prenotare una camera Delux

• 8Dave23-01-2014

Fijn Hotel!

Valkbij Termini gelegen en toch rustig. Zeer goed ontbijt en een mooie ruime kamer in een oud pand. Achter het hotel een gezellig terras om van een wijnte te genieten.

• 8A. Hendriks 08-06-2012

Mooi rustig hotel

Hotel Alpi is lekker rustig gelegen op 10 minuten lopen vanaf trein/metro station Termini.

• 8Wij16-06-2011

Mooi en gezellig hotel, perfecte ligging

Goed verzorgd hotel op een 700m van het Termini station en aan het Piazza Independenza, waar je vlakbij een busstation zit. Heel goed ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, propere kamers en een gezellige Terraze om s avonds nog een laatste pintje te drinken.

• 9Rob07-10-2010

prima hotel, op loopafstand van station Termini

Alpi is middelgroot hotel, op loopafstand van terminimet de beide metro lijnen en centrum van ROME; goede kamers met behoorlijke badkamer. schoon en net; ontbijtbuffet is uitgebreid van keuze, Geen dag licht? so what langer dan een uurtje zit je er niet. Twee maal hier geboekt en bij een volgend bezoek aan Rome zeker weer onze keus.

• 9Rob19-09-2010

Prima!

We hebben 6 nachten hier overnacht in een ruime kamer met balkon aan de voorzijde (4de verdieping). Prima bedden dus lekker slapen na de vermoeiende maar prachtige dagen in Rome. Badkamer had geen echte douche alleen een bad en da's een klein minpuntje. Personeel zeer vriendelijk en attent. Ontbijt bestaat uit een zeer uitgebreid buffet, lekker! Kortom, een prima hotel aan een relatief (want het blijft Rome...) rustige straat.

• 9Franka17-06-2010

Precies goed!

Hotel Alpi is een prima hotel, vlakbij het Termini treinstation in Rome. Het personeel is vriendelijk, de kamer die wij hadden was niet groot, maar precies goed, omdat we er toch alleen kwamen om ons op te frissen en te slapen. Het ontbijtbuffet was uitstekend met ruime keus! Wij sliepen aan de voorkant, als je niet van lawaai houdt kun je het raam beter gesloten houden, de airco werkt uitstekend. In dezelfde straat zitten ook restaurantjes waar je voor een goede prijs prima kunt eten. En eigenlijk is alles op loopafstand te doen.

• 7Ilona05-05-2010

Jammer van de laatste dag!

Eerste indruk van dit hotel was goed, Bij het inchecken moesten wij onze pasporten inleveren en achterlaten nou houden wij hier niet zo van maar ons werd verzekerd dat dit in goed handen was. MOOI NIET DUS!!!!! bij het uitchecken van het hotel waren onze pasporten dus weg. Wij kregen totaal geen hulp van het personeel hier zijn wij hevig door teleurgesteld. Zo jammer want het was zo fantastisch in rome alleen dit heeft een een leuke vakantie verpest. Gelukkig konden we wel naar huis op ons rijbewijs, na een hoop geregel. Het gaat er ons om dat je echt niet je paspoort of ID afgeeft in dit hotel en er net zolang op wacht dat ze een kopie hebben gemaakt. Helaas is dit ons overkomen terwijl wij altijd zo oplettend zijn maar ja je denkt het is in goede handen. dus niet!!! het heeft ons een hoop stress en geregel gekost.

• 9Hanna02-02-2010

goed en net hotel

bij aankomst om een upgread gevraagd en ook gekregen. vriendelijk personeel heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met gekookte eieren grote kamer. metro op 5min lopen

• 7A. van Dodewaard02-01-2010

Een echt stadshotel

Een goed hotel op een prima lokatie t.o.v. het centrum. Niet geschikt om met een grotere groep tegelijk te ontbijten. Eetzaal te klein en erg opgesloten, geen daglicht.

Hotel Alpi info

• VerzorgingLogies-ontbijt