We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima uitvalsbasis voor Rome

Yvke,
    10-9-2018

-Grote camping, goede uitvalsbasis voor dag(en) Rome. -Mooi en schoon sanitair -Prima maar klein zwembad, waar het wel verplicht is een badmuts te dragen -Golfkar die je heen en weer kan brengen over de camping -Infostand met een erg vriendelijke mevrouw die enthousiast over Rome kan vertellen en op maat een plan wil maken. Ook kaartjes voor de nabijgelegen trein zijn hier te koop.

-Erg kleine plaatsen. Onze camper paste nauwelijks op de plekken. -Onrustig, dit wordt met name veroorzaakt door de voortdurend blaffende honden van een nabijgelegen kennel, ook s nachts gaat dit door -Erg duur, voor onze camper, een bijzettentje en zes personen betaalden we 120 euro per nacht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super combinatie van camping en stedentrip!

Jonkers,
    13-8-2018

Een hele nette camping die ideaal is voor een bezoek aan de stad Rome (super ligging!!). Het personeel is overal erg vriendelijke en behulpzaam. Vooral de vrouw bij het infopoint is heel behulpzaam en kan je alles vertellen over een bezoek aan Rome en verkoopt ook kaartjes en dergelijke. Het eten op de camping is zowel in het restaurant als bij de bistro aan het zwembad lekker en betaalbaar. Het zwembad is erg schoon en ondanks hoogseizoen was er altijd een ligbedje vrij. Badmuts is verplicht en zijn voor €2,- te koop. De bungalow waarin wij verbleven was wat oud, maar erg schoon. We zouden eigenlijk maar 1x per week nieuwe handdoeken krijgen, maar we hebben wel 3x schone handdoeken en een schoonmaak gehad. Super service! De camping is verder vrij basic en heeft bijvoorbeeld geen entertainment. Je moet het wat dat betreft echt hebben van de stad, 10 minuutjes lopen (doe voorzichtig!), 10 minuutjes trein en je staat midden in Rome!

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie locatie om Rome te bezoeken

Lara,
    30-6-2018

We hebben een fijn verblijf gehad op Flaminio village! We bleven hier 4 nachten in een Coco sweet huisje. Heel basic maar prima. Sanitair was prima! 1 avond in restaurant gegeten. Viel ons tegen. Met de trein naar Rome geweest. Heel goed te doen. €1,50 voor enkeltje. Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam! Het enige minpunt vonden wij het geblaf van honden buiten de camping. Dat heeft ons meerdere nachten uit ons slaap gehouden. Maar ook overdag constant het geluid van blaffende honden te horen! Hierdoor zouden we denk niet zo snel weer terug keren naar deze camping. Voor de rest wel prima!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Goede uitvalsbasis om Rome te ontdekken.

Ada,
    12-1-2018

Het is aan de rand van Rome. Met de trein ben je in 20 minuten in het centrum van Rome. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de trein. Je moet wel een hele drukke weg over. Deze is beveiligd d.m.v. Verkeerslichten. Je hoort de weg niet op de camping, omdat deze heel uitgestrekt naar achteren is. Er rijdt een golfkar om je naar de uitgang te brengen. Je moet in het zwembad wel een badmuts op. Het zwembad is niet groot, maar het was niet druk in het zwembad. Er is een infostand waar je informatie kunt vragen. De mevrouw die de stand bemand is heel goed op de hoogte en heeft ons goede adviezen gegeven.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)