Hotel Alimandi Via Tunisi

We hebben een aantal aanbieders voor Alimandi Via Tunisi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alimandi Via Tunisi in het Nederlands

Goed hotel voor een citytrip

Dirk
24-9-2016

Hotel ligt vlak bij het Vaticaans museum, restaurants en de metro. Vriendelijk personeel. Het ontbijt werd op het dakterras geserveerd. Goed ontbijt, echter de eieren, spek, champignons en worstjes werden niet warm gehouden. Jammer. Onderhoud op het dakterras mocht beter. De vensterbanken en ruiten hadden dringend een onderhoudsbeurt nodig. Uitstekende bedden. Hoewel de kamer aan de straatkant was gelegen hadden we weinig last van het autoverkeer. Hoge instap voor het bad. Uit de warmwaterkraan aan de lavabo kwam enkel koud water. Slechts een paar TV-zenders beschikbaar. Er was een kluis aanwezig, maar was niet aan de muur bevestigd. Wifi gratis, maar viel af en toe uit. Op het moment dat wij er waren, waren er renovatiewerken bezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alimandi Via Tunisi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alimandi Via Tunisi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alimandi Via Tunisi scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.