Hotel Alexandra

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.3GoedScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

7.3GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Alexandra

• 7annette09-08-2016

prima hotel

heel fijn hotel voor een paar geweldige dagen Rome: dichtbij park en centrum. Kamers netjes verzorgd, lekker ontbijt, kortom helemaal niets mis mee

• 8Femke07-11-2012

Prima lokatie in Rome 3 ster

Wij hebben hier begin november 2012 7 nachten verbleven. Wij lazen op internet slechte recensies over het ontbijt, maar dat viel eigenlijk erg mee. Het was een uitgebreid, met zoete broodjes, taarten, hartige taarten, eieren, sapjes, fruit en yoghurt. Wij hadden een kamer aan de binnenplaats (op de vijfde etage) en door de hoogte een redelijk uitzicht. De weg voor het hotel is best druk en luidruchtig, dus als je een kamer aan die kant hebt is het misschien een minder prettig hotel. Het cafe Alex is prima. Je kunt er goed lunchen en dineren.

• 7Robert11-06-2010

Vanuit hier ontdek je Rome

Een hotel met een beetje oude Allure. Wij hadden een fatsoenlijke kamer aan achterzijde, genoeg ruimte en een redelijke douche/toilet. Uitzicht op binnenplaats maar ach wij waren er niet om op onze kamer te zitten. Vlak bij spaanse trappen, via del corso en trevi. We hebben alles lopend gedaan vaticaanstad, coloseum. Als je gevoel voor richting hebt laat je verdwalen want je komt altijd weer op bekend terrein. We hadden last van een paar regenbuien, maar ach je had ook op je werk kunnen zitten ;-)

Het enigste minpuntje waren de straatverkopers. Hoewel ik heb nog nooit handelaren van handel zien switchen. Als het ging regenen liepen ze ineens met pluutjes.

• 7Fred11-09-2009

uitstekende ligging t.o.v. centrum

Wij waren er de eerste week van september en hadden geboekt via touroperator.De geboekte kamer bleek een economy-kamer met een 'french bed'. Dat wisten wij vooruit. Wij wisten echter niet dat dit 'french bed' een twijfelaar was van 1m30 breed en de kamer 3 x 3 meter was, waar dan ook nog het petieterige badkamertje vanaf moest. We werden er claustrofobisch van. Ter plekke dus een upgrade geboekt naar een standaard kamer voor € 30.-- per nacht. Deze kamers was overigens prima, met een goede airco en geluidsdichte ramen, wat overigens wel nodig eas, want voor de deur licht een ontluchtingsrooster van de metro, waar de auto's dag en nacht met veel lawaai overheen denderen. Het onbijt was niet de moeite waard en hebben wij daarom maar overgeslagen. Prima ligging t.o.v het oude centrum en metro op de hoek.

• 0Jan & Tiny03-05-2008

Goed en verzorgd hotel,iedere dag schone lakens, wat voor 3 nachten eigenlijk niet nodig is,en ook grote badlakens elke dag. Zeepjes/doucheschuim schoenpoets aanwezig in redelijke douche /toilet , breed en goed bed,airco stond nog niet aan,was nog niet nodig bij 21 graden.Met ramen dicht slapen,(op de 3e verdieping hoor je het verkeer goed aan de straat) dan viel het mee.Kamer was niet groot maar voldoende voor een paar dagen met minibar en buro en stoel en 1 fauteuil,lcd tv, vriendelijk servicegericht personeel en goed ontbijt,zelfs de koffie was lekker,ligt t.o metro Barberini, op Hemelvaart naar huis was de metro ala Japanse chaos=feestdag, iedereen vrij en de stad in.Best een prijzig hotel,maar een aanrader, zeker qua locatie en service!!!Koop terplekke hop on hop off kaartjes(om de hoek de halte)wij hadden ze via reisburo gekocht, en de "greenliner"halte konden we niet vinden,bleek ver uit de buurt dus niet gebruikt!Nieuwe gekocht voor 1dag 18 ,2 dagen 23 euro.

• 8P. van der Lee04-03-2008

De kamer was betrekkelijk klein voor twee personen. De douche was voortreffelijk. Alles was en werd goed schoongehouden.

• 7Roy19-09-2006

Leuk hotel, héél gunstig gelegen aan de Via Veneto, bij de Metro (Barberini)en een aantal buslijnen. Wij hadden een eenvoudige kamer met een French Bed (zeg naar een twijfelaar), klein, maar gezellig en netjes. Ontbijt is eenvoudig maar voor Italiaanse begrippen vrij uitgebreid. Ontbijt wordt geserveerd in een soort serre. Voor het hotel ligt een restaurant (Alex), maar die is vrij prijzig, net zoals alle andere restaurants aan dia Via Veneto.

Hotel Alexandra info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Sport entertainment

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)

Meals