Hotel Alex Inn

Laatste review

Nooit meer

Ronald,
2-9-2016

De omgeving is prachtig, en 3 van de 4 kamers redelijk. De vierde kamer was een zolderkamer, met een erg schuin dak en een klein dakraam. Het bed bestoond uit een matras die op de grond lag. Erg claustrofobisch. Deze kamer werd ons opgedrongen en stond niet op de webstie. Verder waren de gangen sjofel.

1 review over Hotel Alex Inn in het Nederlands

Nooit meer

Ronald
2-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alex Inn in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alex Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.