Hostel Alessandro Downtown Hostel

Italië, Lazio (Latium), Rome

8.7Fantastisch

Hostel Info

Meer hostelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Alessandro Downtown Hostel voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hostel Alessandro Downtown Hostel

• 8Roos04-05-2014

Centraal gelegen

In een straat aan het station, dus centraal. Wat eettentjes in de buurt. Alles werkt in automaten, dat gaat makkelijk. Er is altijd wat te drinken en een snack in de automaten. Ontbijt is basic maar prima. Kamer was netjes maar beddengoed niet schoon. Badkamer redelijk. Kleine gemeenschappelijke lounge, maar grotere ruimte waar je bijvoorbeeld kunt eten 's avonds.

• 9Cerclezot06-08-2012

super

Goede ligging dichtbij het Terministation. Vanuit de hostel is het perfect mogelijk alle monumenten te voet te bezichtigen.

Alleenreizend

• 9Joshua08-05-2010

Super hostel

Wij zijn met school 6 dagen naar Rome gegaan, de school had voor deze plek gekozen, omdat het redelijk dichtbij het centrum ligt en dichtbij termini(het centraal station). Het hostel ligt inderdaad vlakbij termini, twee straten lopen en je bent er. In het hostel zelf is bijna niks te doen, er is alleen maar een lounge met een TV, waar je DVD'tjes kan kijken, maar je bent in Rome, dus je slaapt eigenlijk alleen maar in het hostel. De bedden en kamers waren erg schoon, het personeel was aardig. Het ontbijt was niet al te uitgebreid: witte broodjes en jam(maar er zit een McDonald's in de buurt). Van het avondeten hebben we geen gebruik gemaakt, we gingen altijd bij een Italiaanse trattoria eten. Als je Rome wilt zien, niet al teveel luxe wilt en niet al teveel geld wilt uitgeven aan een hotel is dit een ideale hostel. We hebben een supertijd gehad in Rome!

• 8Fran30-01-2008

Prima bedden, leuke sfeer. Veel mensen leren kennen uit verschillende landen. 1x in de week pizzaparty maakt het makkelijk om nog meer contacten te leggen. Ik ben hier 5 jaar geleden geweest maar wil nog steeds een keer terug.

• 10Lise14-12-2007

Zeer leuk hostel. We hebben er een week verbleven en zijn echt zeer tevreden. Allemaal jonge mensen, vriendelijke mensen, ontspannen sfeer, ruime kamers, deftige badkamers, ... Zeker een aanrader!

• 8Amanda16-02-2007

Prima hostel met gratis ontbijt. Goed te bereiken vanuit Termini. Het hostel ligt aan de 'goede' kant van het station, dus de buurt is wel te doen. Geen curfew, vriendelijke Engelssprekende receptie, gratis kaarten, gemeenschappelijke ruimtes met tv ed. Ik had veel minder verwacht voor 17euro per nacht, ben zeer tevreden!

Anders

0 tips over Hostel Alessandro Downtown Hostel