Bed and Breakfast Aldebaran

8 reviews over Bed and Breakfast Aldebaran in het Nederlands

perfect

Theo Venhovens
2-3-2012

Hier voel je je op je gemak. Goede ligging. Niet in, maar vlak bij het oude centrum. Een fantastische gastvrouw verzorgt het ontbijt, is behulpzaam en geeft waardevolle tips over restaurants, vervoer etc. De kamers zijn rustig, zodat je een ongestoorde nachtrust hebt. Goede restaurants in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartje Rome

Gert_meerveld
18-6-2011

Leuk, klein B&B in hartje Rome, metro om de hoek, ideaal voor weekend. Eigenaresse Laura heeft enorm veel tips voor bezienswaardigheden en spreekt goed Engels. Kortom een aanrader, de prijs is voor centrun Rome ook OK.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2010

Prachtige, betaalbare en kraaknette accomodatie

Gert
14-4-2010

Zeer lieve en zorgzame mensen runnen dit zeer nette en prachtig gedecoreerde B&B. Rustig gelegen en toch ben je zo bij de Basilieken Maria Maggiore en Johannes van Lateranen (met Scala Santa). Ook het Colosseum en Forum Romanum zijn perfect te voet bereikbaar. Voor andere bestemmingen vind je de metro op 5 minuutjes wandelen. Heerlijk dakterras. Absolute aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

Fantastisch B&B

Alex Karimi
16-12-2009

Erg goede prijs/kwaliteitverhouding en een fantastische gastvrouw die graag voor je klaar stond zonder opdringerig te zijn. Ze had in de paspoorten gezien dat mijn vriendin jarig was en kwam 's ochtends met het ontbijt eigengemaakte taart met een kaarsje brengen..Het B&B was schoon en van alle gemakken voorzien en dicht bij het centrum. Ontbijt was erg goed, kortom een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in december 2009

waar voor je geld!

Ray
21-9-2009

erg behulpzame mensen zonder opdringerig te zijn (Laura en Salvatore). Prijs kwaliteits verhouding is perfect, kamers zijn schoon en voorzien van alle (basis) gemakken. gelegen in rustige straat op loopafstand van het drukke centrum en 10 minuten van het station. Tip: bezoek de ijsfabriek (vraag dit na bij Laura) die hebben het lekkerste ijs van Italie en omstreken.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Uitstekende B&B, slechts kwartiertje lopen van Colosseum

Tanja Ogier
17-6-2008

Uitstekende B&B, slechts kwartiertje lopen van Colosseum en metro om de hoek. Goed ontbijt en uitstekende service. Een absolute aanrader voor wie niet van grote hotels houdt, maar juist van een accommodatie met slechts een paar kamers en een prima sfeer.

Gereisd Met partner in juni 2008

2007

B&B is erg sfeervol ingericht, ligt in een rustige straat

Jacqueline
26-10-2007

B&B is erg sfeervol ingericht, ligt in een rustige straat 15min. lopen van Colloseum en 2 min. van de metro Manzoni. Er zijn maar 3 kamers dus erg rustig. Badkamer is luxe. Er is een ruim dakterras. Echtpaar is erg gastvrij en ze hebben goede tips. Ontbijt is voor Italiaanse begrippen goed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Mooi stijlvol B&B, ligt in een rustige wijk 3min

Jacqueline
26-10-2007

Mooi stijlvol B&B, ligt in een rustige wijk 3min. lopen van metro Manzoni en 15 min. lopen van het Colloseum. Laura was erg vriendelijk en had veel tips. Kamers zijn mooi ingericht met mooie ruime badkamer.Er is ook een ruim dakterras. Ontbijt is voor Italiaanse begrippen goed. Rome is geweldig B&B heeft maar 3 kamers daardoor erg rustig.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aldebaran in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aldebaran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.