Hotel Albergo Cesari

• Kinderopvang

20 reviews over Hotel Albergo Cesari

• 2018
    9GHup21-03-2018

Uitstekend hotel met perfecte ligging

Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt. Perfecte locatie tussen Trevi fontein en Pantheon. Elke dag werd de (eenvoudige) kamer goed schoongemaakt. Wifi (gratis) in gehele hotel prima.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Ariane02-12-2017

We gaan zeker terug !

De ligging van het hotel was top ! Midden in het centrum in een verkeersvrije straat, dus geen last van lawaai. Alles kan je te voet doen. De kamers zijn proper en worden dagelijks gereinigd. Misschien wat gedateerd, maar er wordt aan gewerkt heeft men ons gezegd. Het personeel aan de receptie was super vriendelijk en sprak verschillende talen. De receptionist was zeer behulpzaam en gaf ons héél goede tips. Dikke duim voor hen. Ook het ontbijt was dik in orde. We komen hier vast en zeker nog terug !

Gereisd met partner in november 2017

• 8ivan07-01-2017

Goede ligging, kort bij Pantheon en Trevi fontein

Ligging was uitstekend. Hotelpersoneel super . Onze kamer op eerste verdiep was ruim en had een grote badkamer. Wifi is gratis met een goede verbinding zelfs tot op de kamer. Ontbijt is sober voor een roerei moet je €2.50 extra betalen. Er is wel een mooi dakterras.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9E. Buddenberg24-09-2015

simpelweg fantastisch

Heerlijk hotel in het centrum van Rome op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Vriendelijk, behulpzaam en enthousiast personeel. Bij check-in kregen we gelijk een aantal routes die we lopend konden afleggen. Mooi dakterras waar ontbeten kan worden en waar je 's avonds van een drankje kan genieten. Een hotel om zeker nog een keer terug te komen. Bravissimo

Gereisd met partner in september 2015

• 10eric21-05-2014

Om terug te keren

Mooi niet te groot hotel,niet supermodern,maar wel voorzien van alle comfort. Groot en gezellig dakterras waar je ook op kan ontbijten.Hier en daar trappen wat dan weer niet zo leuk is als je slecht te been bent.Supervriendelijk personeel.Spreken uitstekend engels.Kamer was elke dag proper.Hotel ligt op wandel afstand van de meeste bezienswaardigheden.Hotel ligt in een autovrije straat en aan een"autovrij" plein.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Marja01-05-2014

Prima hotel in hartje Rome

Een heerlijk hotel vlakbij Pantheon en Piazza Navona. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn sfeervol, de badkamer is prima. Bij lekker weer kun je op het dakterras ontbijten of alleen wat drinken. Het ontbijtbuffet is ook prima.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9luna_sol926-04-2014

Gezellig hotel, in centrum Rome

Heel gezellig hotel, mooie kamers, goed gelegen. Hotel heeft zijn restaurant op het dak, met mogelijkheid tot buiten eten! Er is een snorm gezellig terras voorzien waar je bij mooi weer kan ontbijten, of gewoon kan gaan zitten.

Super vriendelijk personeel, echt toppertje!

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Vincken Rita22-11-2013

een super leuk hotel

Albergo cesari is ideaal gelegen pal in de stad !! alleen de badkamer is zeer dringend aan vervanging toe erg verouderd en veel schimmel personeel super vriendelijk en gedienstig !!!

Gereisd met partner in november 2013

• 8Kris & Ivan28-08-2013

Prachtige ligging, doch renovatie hoognodig

Ideaal gelegen om Rome (alle bezienswaardigheden) te voet te bereiken. Zéér uitgebreid ontbijt (diverse soorten kaas & vlees, brood, broodjes, koffiekoeken, enz..) Wel jammer dat bijbetaald moet worden voor eitje, spek, fruitsap. Vriendelijk en behulpzaam receptiepersoneel dat je met plezier goeie eetadresjes aan de hand doet. Kamer eerder klein en badkamer dringend, zéér dringend aan renovatie toe: totaal verouderd en sanitair vervuild en versleten door de ouderdom. Dakterras zou pluspunt zijn mocht het 's morgens niet aangevallen worden door uitgehongerde duiven die zonder scrupules eten vanop je tafel komen 'stelen'. Dus binnen ontbijten is de boodschap en dus wel jammer! Groot pluspunt = de airco: binnen enkele seconden de gewenste t° in de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9jose19-08-2013

Perfect hotel voor city-trip Rome

Hotel is net, vriendelijk en behulpzaam personeel, zeker geen openbaar vervoer nodig om alles te bezoeken, hotel zelf één minpuntje.....de badkamer is afgeleefd, zou eigenlijk mogen vernieuwd worden, bij het douchen stond badkamer onder water....dit zorgde voor de nodige hinder en liet natuurlijk onaangename sporen na....zoals schimmel bij de naden enz... niettemin werd iedere dag alles mooi opgepoetst dus voor ons geen probleem dan.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel Albergo Cesari info