Hotel Adriatic

2008

Voor 2 steren: goed

Ammerlaan
24-10-2008

Kamer en badkamer was nog niet gerenoveerd. Geen ontbijt maar vlakbij heerlijke broodjes en koffie voor een paar euro.

prima stadshotel

adrie&fred
21-9-2008

ligging t.o.v. bezienswaardigheden top! alles goed te lopen. vriendelijke medewerkers, minpunt is de lawaaiige straat met doorgaand verkeer, maar dat kun je verwachten op deze locatie midden in deze miljoenenstad. zeer schone kamer en uitstekend sanitair.

Kleine kamer met mini badkamer

Nienke
17-7-2008

Erg klein allemaal, wel goed schoon.

Lekker dakterras waar je kan zonnen, maar ook schaduw.

Rome helemaal top!

D-reizen

prima hotel, gunstige ligging vlakbij Vaticaan, loopafstand naar metro is te doen en je loopt door een leuke winkelstraat, alleen was het matras van het bed bijzonder hard!

Met heerlijk balkon en dakterras! Hele schone, verzorgde

E. Groenendijk
7-5-2008

Met heerlijk balkon en dakterras! Hele schone, verzorgde (wel wat kleine) kamers!

Het was een goed, schoon hotel met vriendelijke medewerkers. De kamer had een groot balkon, maar helaas zonder zitje of stoelen. Er wordt geen ontbijt geserveerd in het hotel wat ook niet nodig is. Buiten ontbijten is leuker en er is veel keus. De ligging was goed, dicht bij het Vaticaan. De rest van de bezienswaardigheden lag op loopafstand.

Goed hotel, nette kamers en een prima entree

L. Oosten
2-4-2008

Goed hotel, nette kamers en een prima entree. Ligging tov het centrum is geweldig. Drie straten lopen naar het Vaticaan. Zeker een aanrader!!

2007

In de bevestiging van de Touroperator was aangegeven dat ontbijt was inbegrepen.

Dit is bij dit hotel niet mogelijk!

Vriendelijk personeel, kamers gedateerd ingericht en sanitair onder de maat (ook voor 2 **): lekkende douche, dus voortdurend natte ruimte, zeer krap. Stoffige kasten, vloerbedekking vuil.

Lawaaierige straat, onvoldoende maatregelen tegen geluidsoverlast. Voor mij geen tweede keer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adriatic in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adriatic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.