Hotel Adler

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag33°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Adler voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adler in het Nederlands

fijn hotel voor een paar dagen Rome

Selma Bentum
21-8-2009

Ligging vlakbij Termini, tevens op loopafstand van het historische centrum van Rome.Goed ontbijt met lekkere cappucino,vriendelijk personeel, en(heel belangrijk bij 38 graden!)werkende airco.Gratis internet.Badkamer beetje krap maar wel schoon.

Gereisd Met partner in Fri Aug 21 2009 14:33:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adler in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.