Tijdelijk €25 aanbetaling

5.1MatigScore uit 41 reviews
+15

5.1MatigScore uit 41 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Acropoli voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

41 Reviews over Acropoli

• 8Vincent24-12-2017

Goed voor de prijs

Bijna alle negatieve reviews zijn van studenten die hier met school zijn geweest en een 5 sterren hotel verwachtten. Ik ben zelf ook student. Dit is een ideaal hotel voor groepen, werkweken etc. De ligging is geweldig en het hotel ziet er schoon uit. De kamers zijn compact maar je hebt hier eigenlijk helemaal geen last van. Voor deze prijs is het een geweldig hotel. Kamer wordt elke dag schoongemaakt, en er worden nieuwe lakens en handdoeken neergelegd. Topper!

• 1Theviperhunter1218-05-2017

Ga hier niet naar toe!

Het enige goede aan dit hotel was de locatie. Personeel liep continu chagrijnig rond en het brood in de ochtend was keihard en oud (je kon er iemands harses mee inslaan!). Keuze was ook niet groot qua ochtendmaaltijd: Croissant met kuipje jam (zou perzik moeten zijn volgens de verpakking) of kuipje chocoladepasta. Wifi is alleen af te tappen in de lobby en de kamers zijn smerig en constructief verkeerd. Bij ons op de kamer (we waren er met school) was het kozijn rot, er zat bloed op de muur, schimmel in de badkamer, douche deed het niet, stond een nutteloze muur die ruimte in beslag nam met een gat erin waar een grote zwarte wolfspin verbleef die tijdens ons verblijf ons tijdelijke huisdier was. Er kleefde een witte opgedroogde substantie aan het laken wat volgens mij is waar je gelijk aan denkt, Er zaten overal vochtplekken en een verdacht gele urine vlek in een van de hoeken in de kamer en als het regent dan maakt het niet uit op welke verdieping je zit maar het stroomt je kamer binnen (Jep stroomt, niet druppen maar echt stromen als een rivier!!!). Ben trouwens blij dat niemand een black light had meegenomen want ik zweer dat dan de hele kamer zou oplichten. Een maat van me werd ziek (zat in een andere kamer) vanwege de hygiënische toestand in zijn badkamer (plafond was serieus zwart van de schimmel. de schimmel was zelf zo groot en geëvolueerd dat het mij bijna begroette) btw als je er naar toe gaat raak niks aan dat zwart is/ of zwart lijkt want dat is schimmel (begint in het trappenhuis en sporen lopen door tot in je kamer). De buurt is erg onguur nachts: lopen drugdealers, ongure types, prostituees en zwervers rond. Als je de hele dag gaat rondlopen in Rome en van plan ben om misschien maar max 2 uur te gaan slapen per dag of als je Rob Geus van red mijn vakantie tegen wil komen dan is dit je hotel. Ben je van plan voor een langere nachtrust te gaan pak dan voor je eigen gezondheid alstublieft een ander hotel. Heb je niet genoeg geld om naar een ander hotel te gaan ga dan slapen onder een brug want dan heb je nog steeds meer luxe en betere hygiëne dan in dit hotel.

• 9Henk19-03-2016

Prima prijs/kwaliteit

Het hotel ligt vlak bij het station en je loopt in 20 minuten naar het centrum. Wij hadden k109 en deze ligt aan de straatzijde. Kamer voldoet. Bedden ook prima in orde. Service is goed; elke dag schoonmaak/ nieuwe handoeken en bedopmaak. Ontbijt met harde broodjes en beschuit met kuipjes jam of chocolade. Koffie en thee. Echt aanrader als je niet veel eisen hebt en goedkoop uit wilt zijn. Prima en veel eetgelgenheden in de directe omgeving.

• 1Sanna09-10-2015

Vreselijk

Ratten, bloedvlekken op de bedden, schimmel in de douche, handdoeken zijn waardeloos, alles is kapot, slecht ontbijt, dunne muren. De enige pluspunten was dat de bedden comfortabel waren en dat het dicht bij station termini ligt. We zijn na een nacht weer weggegaan omdat het zo slecht was.

• 3joyce31-10-2014

nooit meer

net terug van een week in rome met onze opleiding. Het is even schrikken als je de deur van je hotelkamer open doet. vieze kamers en smerige douch. geen wifi, alleen in de loung. verder is de ligging prima. Dit hotel is inderdaad bedoeld om alleen te slapen.. ik zag er alleen elke avond weer tegenop, om naar bed te gaan. Het ontbijt is waardeloos: 1 broodje (waar eigenlijk niet eens brood in zat, alleen maar lucht) met een toastje en jam. De portier spreekt wel goed engels en is erg vriendelijk. Voor een schoolreis zou ik toch gaan voor een ander hotel aangezien het in een ghettowijk zit en er s avonds erg veel zwervers en rare types rond lopen

• 5Olaf19-11-2012

Kon beter, kon slechter

Wij zijn hier met school geweest, na de recensies hier gelezen te hebben waren we al bang in een soort vuilnisbelt terecht te komen, maar het viel allemaal nog best mee. De kamers waren nou niet schoon te noemen, maar voor Italiaanse begrippen viel het mee. Het personeel spreekt Engels, maar de kamermeisjes schijnen nog wel eens wat te stelen, dus neem een koffer met een slot mee en laat geen waardevolle spullen achter. Naar onze mening waren de badkamers niet heel strategisch ingericht, eerst moet je een aardig opstapje op om er in te komen om vervolgens bijna je hoofd te stoten aan het plafond. Er was ook niet iets om je kleren op te leggen wanneer je doucht, aangezien de wc ongeveer in de douchecabine stond. Dit hotel is dus niet bedoeld om even lekker in te ontspannen, het is echt om in te slapen. Het ligt gelukkig vlakbij het centraal station en in de buurt zitten goede en goedkope restaurants. Voor een schoolreis is het prima, maar als gezin zou ik toch wat anders zoeken

• 6Ruben19-10-2012

Voor school is het prima

Met school ben ik hier afgelopen week geweest en na wen paar recensies gelezen hebbende was ik toch wel benieuwd naar hoe verschrikkelijk dit hotel wel niet zou moeten zijn. De lobby is ruim met zitplaatsen en gratis WiFi (pluspunt!), lift is natuurlijk ook altijd prettig. De kamers waren zeer verschillend. Mijn eigen kamer was relatief ruim, maar de muren waren allang niet meewr wit, maar een soort donker grijs. De ruimte tussen de bedden is wel zeer karig. De bedden liggen echter wel erg prettig, dunne lakentjes, dat wel. Wij hadden een zeer ruime badkamer met prettige douche, terwijl andere kamers bij wijze van spreken met de voeten op de wasbak zaten. Ander groot voordeel was ook de zeer dichte nabijheid an Station Termini, waarvandaan je overal in Rome kunt komen. Exhter is er wel gestolen en tot opheden geen idee door wie, het hotel weigert enkele tegemoetkoming te geven

• 1Robert Dank24-06-2012

Onder een brug slaap je beter...

Met schoolreis hier geslapen, en we hadden niet meer verwacht dan bedden en een badkamer. Toen we binnen kwamen was het al lang duidelijk dat dit geen succes zou worden. Schimmel in het tapijt en de telgels op de trap en in de gang liggen los. De shutters voor het raam durfden we niet open te doen, omdat ze amper vastzaten. Ondefinieerbare vlekken op de vloer/muur/in bed. Badkamers konden niet op slot, en wc's trokken niet door. Ontbijt was matig: harde, oude broodjes en 2 crackers. Na de eerste dag hadden kamermeisjes de bedden 'opgemaakt', en toen kwamen we erachter dat alle spullen doorzocht waren en bij reisgenoten waren geld en telefoons weg. Ipods zijn teruggevonden op een brandkast in de gang, ingesteld op Italiaans en alles verwijderd. Personeel spreekt engels, totdat we begonnen over gestolen spulen.

Als schoolgroep hadden we geen hoge verwachtingen, maar dit sloeg echt alles. Mocht je interesse hebben in een reis naar Rome, zeker doen. Mooie stad, maar kies een ander hotel.

• 4sardientje31-05-2012

Dit nooitttttt meer!

Wij zijn afgelopen week naar rome gegaan net school en overnachtten in dit hotel. Ik had al enkele recensies gelezen en mijn verwachtingen waren ook niet zo hoog. De lobby zag er wel redelijk uit, maar eenmaal in de kamer begon de hell. De wc en douhe konden niet op slot. Waneer we wilden doorspoelen stroomde er wc water van achter de wc pot ons badkamer in. De douche had maar 2 straaltjes water en alles stroomde over en kwam ook de badkamer in. Er was geen plek om je douchespullen neer te leggen, alles moest maar op dr grond naast de wc water en er waren veel te weinig stopcontacten, de bedden hadden geen dekens, wel iets van een laken, het raam dat ingeslagen was, werd bijeen gehoudn met tape en we hadden een mooi uitzicht op een vuilnisbelt. Verder smaakte het ontbijt ook nergens naar en de meeste spraken geen engels. Dus dit is een echte afrader, zoek een ander hotel!

• 6Rianne18-05-2012

Prima te doen voor een schoolreis!

Een kleine week zijn wij met school in Rome geweest en hebben wij overnacht in hotel Acropoli. Ik moet zeggen dat mijn ervaring totaal anders is dan wat ik hier lees van anderen. Het hotel is geen vijf sterren hotel nee, maar dat kun je ook niet verwachten voor de prijs. De bedden lagen prima. En het ontbijt, tja, wat kun je verwachten van een Italiaans ontbijt? Op 500 meter afstand was een supermarktje, daar haalden wij s ochtends ons ontbijt en dronken vervolgens een kopje thee bij het ontbijt in het hotel.

Kortom: voor een schoolreis is dit hotel prima. Het zit super dichtbij Termini (station) en is centraal gelegen.

Hotel Acropoli info

Soort hotel