Hotel Accademia

Hotel Accademia

8.1Fantastisch

Italië, Lazio (Latium), Rome

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 426p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

25 reviews over Hotel Accademia

• 9Sharon22-05-2016

Prachtige locatie

Prachtige locatie, om de hoek bij de Trevifontein en alle bezienswaardigheden op loopafstand. Echter wel erg warm in de hotelkamers, waar de airco het niet deed. Hierdoor 's nachts het raam open gelaten, maar buiten was erg lawaaiig vanwege het café naast het hotel.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8mussylvia08-03-2014

Ideaal Hotel

Ideaal hotel om Rome te verkennen

Gereisd met partner in februari 2014

• 8taille4213-11-2013

Ideale ligging

Hotel is prima! Ontbijt goed. Bed goed. Badkamer goed. Ligging is super. Alles op loopafstand!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Jager10-10-2013

Goede locatie maar zeer slechte kamer

Het hotel ligt op een prima locatie naast de Trevi fonteinen en een goede uitvalshoek om Rome te verkennen. Alles te voet gedaan ook het Vaticaan. Maar kamer was zeer klein, kwam ook erg benauwend over. Vieze wanden, 2 smalle, harde bedden en ook te kort. Moest op je zij voorbij het bed lopen als je naar het toilet wilde. Badkamer wel goed. Ontbijt prima voor Italiaanse begrippen. Toch zou ik dit hotel niet meer kiezen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8martin23-04-2012

Prima plek, 1 straatje van de Trevi-Fontein

Is een prima hotel met een ideale ligging in het historisch centrum van Rome. Alleen Vaticaanstad is iets verder lopen, maar met de bus (2 euro voor retour) goed te bereiken. Alle andere plekken prima te bewandelen.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Hans12-09-2011

Een goed hotel midden in het hartje van Rome

Voor italiaanse begrippen een goed continentaal ontbijt, schone kamers en een goede service van het personeel. Prsoneel spreekt Engels.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8De Smedt S31-08-2011

Zeer centrale ligging

Het hotel is super gelegen. De kamer was zeer ruim voor 3 personen, net en proper. Het ontbijt is standaard: broodjes, croissant, cake, eieren, spek, worstjes, fruitsap, ... Niets op aan te merken. Enig nadeel: kamers zijn slecht geisoleerd en als de buren naast jou 's nachts ruzie maken... Verder een aanrader. Wij zouden terug boeken in dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8J willems23-08-2011

Perfecte locatie!

Hotel Accademia is een rustige stadshotel wij zaten voorkant van het hotel kamer 406 junior suite kregen we aangeboden. Wat ruimer als standaard kamer locatie als je voor de trevi fontein staat zijstraat rechts 50 m en je bent er.Ontbijt erg goed, vriendelijke personeel,bedden te hard!!Badkamer mag wel een opknapbeurt hebben. Rome is wel erg duur cola 5 euro is normaal. al met al voor een paar dagen goed te doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Jenny Veerman23-05-2011

zoek niet verder, dit is het ideale hotel in Rome!

Ik heb mijn huiswerk gedaan qua hotels in Rome, en dat betaalde zich uit. Dit hotel heeft een werkelijk geweldige ligging. Om de hoek bij de Trevi Fontein (maar zonder last te hebben van de drukte) en nabij openbaar vervoer, toeristenbussen, gezelllige en mooie pleinen en volop restaurants en terrasjes en winkeltjes. In 1 woord top!

Gereisd met partner in mei 2011

• 6T Thalhammer24-03-2011

Prima ligging, maar verder zo zo

Ontbijtbuffet is niet slecht, maar wel beperkt. Jus d'orange is sinaasappellimonade. Elke dag precies hetzelfde. Aan de receptie spreekt men prima Engels. De ligging is fantastisch goed. Kamer schoon en niet al te lawaaierig. Maar geen beschrijving van gebruik telefoon of TV en ook geen prijslijst voor de minibar. Douche aan de kleine kant, maar wij hadden een standaard kamer. Toen het water van de WC het niet meer deed kregen wij uiteindelijk een andere kamer. Maar dat kostte veel gedoe en veel tijd. In die nieuwe kamer was geen kast om kleren op te hangen, op de overigens prachtig uitziende TV was er één zender te zien (kennelijk een storing) en toen wij de kamerdeur dichtdeden, toen wij naar het ontbijt gingen, bleek de kamerdeur niet te sluiten te zijn. En dat kon niet snel gerepareerd worden. Bovendien belooft de receptie van alles en kan je er dan vervolgens nogmaals naar vragen voordat het echt gebeurt. Alles bij elkaar gaan wij zeker nooit meer terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2011

Hotel Accademia info