Bed and Breakfast Abbraccia Morfeo

4 reviews over Bed and Breakfast Abbraccia Morfeo in het Nederlands

Vriendelijke B&B

Ingrid en Ruud
11-4-2011

Een heerlijke tijd doorgebracht bij Mario. Zijn gastvrijheid was perfect, de kamers schoon en leuk ingericht. De badkamer was perfect en het ontbijt was zeer goed voor Italiaanse begrippen. De laatste avond stond een flesje wijn met wat nootjes klaar. Mario is druk aan het Engels leren, want dat gaat hem nog niet helemaal goed af. De ligging is toch wel wat verder bij het Centrum vandaan, maar daar betaal je dan ook naar. Jammer dat de trams en bussen zo vol zitten, we voelden ons net sardientjes in een blikje. De buurt vonden wij ook niet zo heel leuk, heel armoedig en vreselijk smerig. Toch een ontzettende leuke tijd gehad en veel, heel veel gezien.

Siamo stati a Roma per qualche giorno ospiti in questa piccolo gioiellino... che dire...Mario, il proprietario del B&B è davvero una persona cordiale e soprattutto molto disponibile.La zona nel quale è situato permette davvero di rilassarsi, per non parlare poi della camera,elegante, pulita ed arredata con stile. Deliziosa la colazione, in modo particolare il dolce fatto in casa...una vera coccola mattutina! Per il nostro prossimo Viaggio nella capitale ci faremo sicuramente riabbracciare da Morfeo!

geweldig!!!

Leonie
5-5-2010

Als je ooit een keer naar Rome gaat, is dit echt een aanrader! Het was even zoeken (maar dat heb je altijd de eerste keer) maar eenmaal gevonden was het heel makkelijk terug te vinden. De service was ontzettend goed! Je kon alles aan Mario vragen en je kreeg een duidelijk antwoord. Het ontbijt was heerlijk uitgebreid (brood, toast, cruesli, yoghturt, cakejes, koffie, thee, sap en beleg) en de kamers waren super schoon! Geen vieze schimmel of wat dan ook. Het enige nadeel was dat het iets gehorig was en wij net een nogal luidruchtige buur hadden, maar ja dat kan gebeuren. De ligging is ook helemaal goed, 10 minuutjes bij het centrum vandaan met de bus en een goeie aansluiting voor de bus (de bus gaat elke 5 minuten ofzo dus je hoeft nooit lang te wachten). Ik kan ook helemaal niks bedenken om over te klagen eigenlijk :D dus nogmaals: een echte aanrader!

davvero un bel posto

meto
20-7-2009

Abbraccia MOrfeo è a Roma, in posizione adiacente al centro, con il tram sono 10 minuti dala stazione Termini, è un villino indipendente molto tranquillo e silenzioso, la camera pulitissima cosi come il bagno, la colazione abbondante.

Mario è gentile e disponibile...lo cosiglio davvero.

Torneremo presto

We hebben een aantal aanbieders voor Abbraccia Morfeo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Abbraccia Morfeo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Abbraccia Morfeo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Abbraccia Morfeo scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.